琴晚又在打機..
沉迷了!!
搞到今日超級眼訓
所以BOBO黎左先至起身
已經9點了
本來約左7點半
是誰又遲到了??
又是誰說不會遲到的??
10點先開始溫MATHS,,
隻豬竟然...打喊勞
我一邊教,,佢一邊打喊勞
真想刀叉教剪佢...
教到11點半
叫佢訓覺
費時因間上職英又訓覺...
點叫訓左一陣!!
微波爐一叮
就衝左出去同阿妹爭野食 = =
食左一隻粽
就是想不到
2隻豬竟然再走去煮麵食...
一人一碗好紅好紅的...." 辣椒麵"
一邊食,一邊拿著紙巾...
服了你們啊!! 我暈!!
1點半
大家都出門了
佢去學校職英
我去長亨買月餅
...................
點知!!
買個光光
唯有去荃灣買啦~!
4點半
K 黎左
補補下會計
轉左補ECON
大家一點兒的心情也沒有
做好家務
快快趣就出門去荃灣上堂
前10分鐘去左食野
雲吞麵好正
不過D辣椒好勁
食到2個人都紅晒
超級搞笑!!
** ABOUT THE LESSON**
個阿SIR 好勁呀
D英文好正呀!!
課堂氣氛都好好
特別係比我仲癲的K...
無言啦~!
上完堂之後
去左美心買月餅
點知排晒長LONG
D月餅冇晒喇!!
D SALES 好慘
俾我地2個煩住晒
明天...
好期待喔
我的冰皮月餅會是怎樣的呢
好害怕會失敗呢~!
不過,,有人答應我
不管是難吃還是難看
都會吃光光的,,有受的啦~ 
|