今日同ar 4 唱k, 因為先前都冇同佢慶祝生日, so 唱k 補返la~!! 我臨出門口先醒起要打電話俾佢, 結果佢係未起身la, 好彩有call 佢起身ja~!!
不過結果佢都係"準時"到law........真係俾佢激死~~~ 之後就去green box 唱la~~~ 12:00 唱到4:00 唱左好多歌tim >< ~~~ 途中ar 4 去洗手間la, 點知好耐都未返wor~!! 又冇戴電話....... 之後有個職員帶佢返黎bor
先至知佢唔記得room number........迷路wor...........
笑到我地肚都痛ar~!! 然後又發現有套韓片叫"我個女好麻煩" 又係笑到傻左........
之後先去銅鑼灣中心行下先la, 然後就去商務buy 野la~~ buy 牛油paper 同 蛇尺 la, then 就去睇扭蛋 lu........ 冇收獲, so 就去左世貿"掟彩虹" lu.......嘩!!!AR 4 掟中左黃色ar~!! 係史路比ge公仔ar~~~ 之後就再殺去Sogo ge basement, 仲先到中學同學tim!! 之後ar 4 係度buy 左盒朱古力, 都幾好食ga~!!
跟住想搵大光明ge 不過我諗佢都冇係度do ga la~~~ 勁ar~~大學生, 要努力d la~!! 最後就上書店睇下有咩書出~~~ 之後就同ar4 一齊by MTR go home lu~!! |