hohoho~!!! 今日又去撐獨木舟la~~~上個星期日先去過, 不過今日好好太陽~~!!! 之後又係燒野食la~~今次晒黑左dd la~~~之後就去左細舅母屋企食飯lu~~~~
今日先去左灣仔188 睇下有冇新野la~~~之後發現有魔法老師ge 公仔bor!!!不過都幾貴下~~ then dinner 就係附近ge 粥鋪食la~~都ok 好食ga!! then 就去左集成果間雪糕店買雪糕食, 雖然都幾貴, 不過都幾好~!!唔太甜ga!!!!跟住就向世貿進發~!! 之後就掟彩虹lu~~~收穫都好豐富ga!! 之後就go home~~~
計下都有成五日都冇go home lu~~~so 而家先可以補打返之前ge 日記~~~你地有時間就睇返la~!!