今日都有雨law~~~不過都決定去la~~~ 原來都有十幾個人去ga~ 去到西貢又落雨...........搞笑ar~~~~明知會繼續落雨都照買野食攞去燒law~ 仲買左好鬼多野tim!! 之後結果係一路插住太陽傘一路燒野食~~同埋玩獨木舟~~嘩!!隻獨木舟好鬼重, 我一條友都唔夠力將隻船d 水倒出黎....... 燒到6:00 幾到就走lu~~~ 跟住就去左滿記食糖水lu~~ 之後發現原來fanny姐姐 同 聰哥哥 都係青衣ge ive 度讀過tim~!! 而且又識潛水tim~! 不過成本就貴d 要 $500 一個人~~~~so 都係睇情況先la~
|