今日約左iaia 同ar 4 食lunch ar, 好早就要起. 尋晚ar4 又話要morning call 我點知..............梗係我call 返轉頭la.........
真係.....出到中環勁大雨law!~
點知到落車果時仲勁搞到我成條褲wet 晒
之後同左iaia, ar4 去食lunch d 野都幾好食ar!! 之後又傾左一陣計同漫畫就出發去金鐘la! 因為要睇頭文字D ar~因為有free ge飛, 我地choose左中間位but 都唔太好!
then 再行一陣街就入場la~! 之後係5-10 分鐘ge廣告....悶.......就開始la! 嘩~!真係好正la 特別係d 飛車位好型, 黃秋生好搶眼, 杜文澤搞笑.........好多好多~~~睇完之後又行街la同ar4 傾左好多野. 之後ar咩 突然打黎同我講話出左考試成績可以知道合唔合格..............搞到我勁驚la~~~好彩都合格........不過真係要好謝ar咩 law 佢趕返學校help me 睇result!!!之前又不斷教我功課先可以合格ja.....thx!!真係要請佢食野先得la~~~~

p.s. Eliza thx u help me la 你咁busy 仲搵你, 希望下年又可以係department見到你la~!!
|