Today 要交學費la~so 一食完lunch 就go out lu.........先去恆生攞$$$去東亞交學費, then 再出中環ge 星展同渣打,之後殺埋落匯豐................係一日之內去晒咁多間bank, 簡正係銀行一日遊ar .......跟住就要去接我表弟放學lu~~~
先過幾日不斷出街勁攰~~~~so 今日先可以訓耐d~~~~~~而且補返之前ge日記~!! 大家可以睇返我之前發生過d 麥la~~
今日同左ar 咩一齊去做電視測試la~~~內容就唔talk la~ 做完之後就去左食lunch!! 之後決定去太古城行一陣, 又係勁多人law~~~ 行到勁攰la~~~之後就返home lu~!