hahaha!!! 今日係ar 媽返黎ge 日子~~~yeah!!!佢buy 左我至like ge鵝腸ar!!! 諗下都有好耐冇食過lu~! so very happy la~~hohoho!!
P.S 尋晚同ar 4傾左好耐msn...嘩!! 今日計返先知原來talk 左成三個幾鐘ar 我之前聽過d人講, 有d人愈fd, 性格就會有愈大ge相反唔知係咪ture ge呢?! 我覺得係真ge 因為我聰明佢stupid ma~!!! hohoho~!!
今日係ar媽返左大陸ge 第二日, 今日要煮lunch 煮左咖哩雞粒炒飯, 煮左出黎先發現唔記得落鹽=.= 搞到d咖哩雞粒炒飯淡到冇味, d 油又多左d law...........不過都ok好味ge 之後又抽到hello kitty ge 特別版~!!!hahaha~!! 連續兩日都抽到ar!!! 不過係同一款~~~~~
千萬唔好俾上面ge題目呃左! 返大陸ge人唔係我而係我ar媽...佢要返上去三日即是話里幾日ge家務就要我做晒la!! 好左今日我ar爸佢唔駛返工 如果唔係連飯都要我煮埋ar!! 其實今次已經唔係第一次ga la, 因為之前試過去左睇住ar婆而離開home幾日so 都習慣左la... haha~佢走之前我仲叫佢buy d 鵝腸返黎俾我食tim!!希望佢有buy 就good la!! 之後我地仲抽中左特別版ge hello kitty tim!!hehehe!!