今日約左jenny 同ar kiu 去旺角ge UA 睇NANA la, 點知去到ge 時候勁多人排隊law~~ 而且仲爆晒TIM!! 咁就唯有去唱k la~~ 去左green box 唱, 之後唱唱下ar 咩打黎搵我, 同我講佢又係旺角咁咪一齊唱law~!!! 我地唱到5 點到就走人lu~~ 位位$60 到, 都ok ga!!! 之後就去左信和行左一陣, ar kiu buy 左d 吉碟, 之後就走人lu~!! 跟住約左屋企人食飯la~~
近排睇左NANA(漫畫)~~ 搞到我都好想睇電影版真人ge NANA~~~~!! 不過老實講~ 我覺得除左兩個主角比較似之外~~其他都唔係太似~~so 唯有期望係劇情上可以跟足原著la~~~ 不過中島美嘉扮nana 真係勁有型law~~可惜好似冇漫畫咁多笑容cool 左d~~~ 睇左MV 真係好有吸引力, 而且首歌好正~~~ 都係呢樣先令我有興趣see la~希望ar4 到時會同我去see la~~~
P.S 第一次聽到主題曲係由收音機果度聽到ge~~ 不過好奇~~就係當我第一次聽到ge時候竟有 "NANA?!" ge feel 之後當然係中左la~~ hahaha~~因一首歌而去睇一套戲真係估唔到ar~~~
Yeah~~ 中秋節~~~同左屋企人食dinner la~~ then 又收到月餅la~~(明明之前先係度呻話冇月餅, 估唔到又有人俾) haha~~ 叫左好多個餸ar~~ 食到好飽~~之後收到ar 咩ge 電話, 話早左到又唔記得bring 銀包~~~之後同佢傾左一陣就收線 la~~~~~~食完之後就go home lu~~~~~