真係好耐冇打blog la! 就”係咁易" 打下la!
星期日約左aYung, Coco, Yamaha 佢地幫alui 慶祝生日~
之前分大欖同小欖都搞到一鑊泡咁= = 不過好在2:30去到都有位~! 勁晒law !!
熱到差d 食唔落野, 之後去左沙灘行左一陣,都真係幾舒服ge,
之後我地燒到成8:00幾先走人, 仲撞到matthew tim!! 佢同屋企人一齊bbq law~~
之後就返home lu, 返去之前買左d 野食返去
因為始終母親節冇同佢地一齊過都唔太好ge(雖然預早慶祝左)
不過小敏冇黎真係有d 可惜ar!! 希望下次可以見到佢la!!
|