今日一早就上MRI, 之後ar sir 就俾左d 溫書的重點俾我地~~
我地見之後d 堂都唔重要, 又有成3個hrs break wor, 咪想走人law~
之後lunch 唔記得who 提議唱k la(係我?), 總之就落左葵芳唱la!
今次個配搭都算新鮮la~ 有wing, 傑仔, matthew, 仲有後到ge ar 牛!
haha! 我諗都冇諗過會有咁ge 組合去唱k~
開頭大家好似"就住就住" 咁, 好在唱左一陣之後就冇咁la~
wing 開頭唱完HOCC 之後就話夠la, 不過後尾都俾我說服(逼?)左唱多幾首~~ (梗係la, 咁難得就啪多d ma!)
最好笑係傑仔同阿牛! 傑仔開頭話自己喉嚨唔舒服, 又話唔會唱太多, 點知...........
佢之後竟然點左兩版歌LAW = =" 仲唱得鬼咁投入(仲唱愛情陷阱tim!)!
阿牛同佢兩個唱到青筋都現晒~ 超激動law ~
佢地不斷唱Deep, 小春 仲有edison ge 歌, 差唔多首首都係佢地咁滯~
之後我地走果時唔知發咩神經, 竟然先後打瀉左兩杯野飲law= ="
傑仔同matthew 都仲左招~ 傑仔就冇麥事, 不過matthew 就成隻腳濕晒lu~
之後我地見都仲可以趕到上堂,so 就返左school la~~
上完MRI 同OPLSP 就走人lu~!
之後同左aYung 傾左一陣電話, 講左一陣MRI d 野la~~
竟然睇左AC 對利物浦果場波law = =" 估唔到自己會咁好精神睇得晒~~
今日ge 歌~~~係Leigh Nash - 佢Blue On Blue大碟入面ge 一首歌~
叫Along The Wall, 我第一次聽到ge 地方係太古果間吉之島~~
果間野賣埋d 精品, 仲有d 比較少人買ge 古典, classic ge CD~~
我之前好多時都會同姨姨去行吉之島, 不過聽到ge 多數都係古老d ge 音樂
係果日特別播左呢隻CD, 我一聽到就即刻鐘意左呢首歌, 係一首令人好放鬆ge 歌~~
如果可以ge 話都不防聽下la~~
|