N e c a l u - O! Draconian devil
SATAN = 原本的天使
Who is devil?
Necalu
暱稱: necalu
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
日記變月記?!
長短週~~~
久違的日記.......
返工
Family day~!!
文章分類
全部 (61)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
新ge 背景歌~~~
James Blunt

1973
日誌統計
文章總數: 61
留言總數: 22
今日人氣: 0
累積人氣: 1227
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 5 月 23 日  星期三   陰天


唱K! 驚訝 分類: 未分類

今日一早就上MRI, 之後ar sir 就俾左d 溫書的重點俾我地~~

我地見之後d 堂都唔重要, 又有成3個hrs break wor, 咪想走人law~

之後lunch 唔記得who 提議唱k la(係我?), 總之就落左葵芳唱la!  

今次個配搭都算新鮮la~ 有wing, 傑仔, matthew, 仲有後到ge ar 牛!

haha! 我諗都冇諗過會有咁ge 組合去唱k~

開頭大家好似"就住就住" 咁, 好在唱左一陣之後就冇咁la~

wing 開頭唱完HOCC 之後就話夠la, 不過後尾都俾我說服(逼?)左唱多幾首~~ (梗係la, 咁難得就啪多d ma!)

最好笑係傑仔同阿牛! 傑仔開頭話自己喉嚨唔舒服, 又話唔會唱太多, 點知...........

佢之後竟然點左兩版歌LAW = =" 仲唱得鬼咁投入(仲唱愛情陷阱tim!)!

阿牛同佢兩個唱到青筋都現晒~ 超激動law ~

佢地不斷唱Deep, 小春 仲有edison ge 歌, 差唔多首首都係佢地咁滯~

之後我地走果時唔知發咩神經, 竟然先後打瀉左兩杯野飲law= ="

傑仔同matthew 都仲左招~ 傑仔就冇麥事, 不過matthew 就成隻腳濕晒lu~

之後我地見都仲可以趕到上堂,so 就返左school la~~

上完MRI 同OPLSP 就走人lu~!

之後同左aYung 傾左一陣電話, 講左一陣MRI d 野la~~

竟然睇左AC 對利物浦果場波law = =" 估唔到自己會咁好精神睇得晒~~

今日ge 歌~~~係Leigh Nash - 佢Blue On Blue大碟入面ge 一首歌~

叫Along The Wall, 我第一次聽到ge 地方係太古果間吉之島~~

果間野賣埋d 精品, 仲有d 比較少人買ge 古典, classic ge CD~~

我之前好多時都會同姨姨去行吉之島, 不過聽到ge 多數都係古老d ge 音樂

係果日特別播左呢隻CD, 我一聽到就即刻鐘意左呢首歌, 係一首令人好放鬆ge 歌~~

如果可以ge 話都不防聽下la~~

2007 年 5 月 22 日  星期二   雨天


CITL test! 無奈 分類: 未分類

出事law = =" 今日CITL test 但係都仲未溫得熟.......

唔理la~~ 豁出去la ! = =+ 之後就出左門lu!

一去到青衣城就發現有一大批人係度排隊law, 仲由商場ge 天橋門口排到落天橋低tim!

都唔知發生咩事, 不過唔理得咁多lu~ 因為我已經late la~~(搭bus 要20-25mins 但係得返15- 20mins)

之後返到去好彩冇late! 不過一do 份CITL 就發現中招la~~

2 out of 3, so choose 左 2,3. 做2 果時都好好ge 起碼知佢問咩ma~

一到3.......... part a 完全唔知佢問咩= =", 即係等同已經冇左廿分!不過都寫左d 野la~

完左之後先發現原來maggie 同我一樣law, 唔知佢問咩= =?

之後去左食lunch, 食完之後我記錯左要上sem 先再上lec,  臨到學期尾先記錯law= =

仲要俾佢地話> <" 算la, 後尾上完oplsp 就走人lu~

同maggie 去到青衣城見到d 人仲排緊law = =, 原來佢地排緊去見工law! 勁多人!!

跟住就返home lu!

今日除左大雨左d 都冇咩ge~ 不過成日都唔小心踩落d 水度law~

以為自己已經特登跨過左ga la (肉眼上真係好明顯地係過左,而且動作好大)

點知一踩落去都係去黎ga lor! 真係俾佢玩死!

我記得以前細個有一次同媽咪去婆婆度果日又係落大雨, 我地搭小巴去ma~

佢岩岩停正係門口就梗係快快手落車ga la, 點知又係有水wor(果度成日都水浸)

以為冇野la, 點知一踩落去成知人半個身都差d 跌落去!

好彩媽咪捉實我ja! 先發現原來個位係坑渠位law! 仲要有人攞左個蓋!

所以咪會成個人趺落去law! 超瘀ar! 仲俾人話唔小心! 好彩果時好細個ja!

好! 今日ge 歌係 Travis ge  Closer!!

 

2007 年 5 月 21 日  星期一   雨天


溫書 不安 分類: 未分類

先兩日都冇打係因為冇咩特別所以唔打la~~

今日我係屋企溫書, 因為聽日test CITL ma.........

不過溫極都冇咩心機law = =" 好在佢得3 課要溫, 如果唔係就死梗la~

同屋企人傾起以前返學d 搞笑野, 先發現原來我以前係有咁多搞笑野ge = =

好似iaia 果d去參觀著左咩衫 la~~ 仲有我地以前去camp ge 野la~~ 仲有畢業典禮果時d 野la~~

好多好多..... 諗返都好笑~ 雖然果時的確係冇心讀書(相信好多人都係掛 = =?)

不過我都依然冇咩後悔以前成日唔讀書, 當然而家相對要付出返更多時間去惡補la!

但係如果我果時冇做d咁ge 白痴野, 人地問起我中學果時點過睇怕我都係口啞啞一句都答唔到.

就好似小學果時咁, 日日返學就等放學, 放左學又要狂做十幾樣功課.

如果你問我小學有咩特別記憶我諗我都講唔到太多, 只記得好多野要做law= ="

不過都有d happy ge 野ge~~~

好! 今日ge 歌係Akon ge Don't matter!

都幾正ga! 我聽佢第一首歌係Mr. lonely law

而且個MV 仲勁正tim!!