今日返10:30a.m~~ 上英文堂...點知要抽籤group 人 law~~仲要抽到同薯仔一組tim!!!!!! 灰爆law~ 好彩後尾可以調組者, now 同左ar咩, ar聰, 同bobo 一組者~!!!!hohoho~~ 落堂之後就先去青衣城buy 飛, 途中見到patrick 呇a仲話諗住搵我地食lunch tim~! 不過我地今日唔得閒ar, so 唯有下次先la~~~ 我地buy 左 7:30 p.m ge 飛, 之後就去食m 記lu~ 食果時見到有個好可愛ge BB tim ar~ 同佢玩左一陣, 佢係好鬼好玩ga!! 之後去左body shop 睇野~~~~ 之後睇中左支香水, 不過而家仲諗緊買唔買好~~~~~ 之後到上ITL ge 時候果個miss 真係唔係好掂law, 好似唔識得教書咁ge~! 上到一半d人就走晒咁濟~~ 之後得返三份一人到ja~ 跟住Raymond 同 karen 入到黎都嚇左一跳, hahaha~~ 不過miss 之後都改善左少少ga la~ 放左學就過左去睇戲lu! 嘩~!!!! 我期待左好耐ga la~!! 上次d 戲院full 晒冇得睇~~~~~而家终於都有得睇lu!!! 我睇左之後就更加之like 中島美嘉la~~~ 基本上都ok 好睇ge, 不過就一定係冇漫畫咁好ga la~ 但係大概都冇令我失望la, but d 演員表現就一般者~~ 而且伳e 節奏快左d 有d 野交代得唔係咁好, 同唔夠感人~~~~ 好在有幾幕好夠震撼, 特別係呇a上台果幾part 都gd~!!! 仲之吨U次有續集ge 話我都會睇ge~!!! |