N e c a l u - O! Draconian devil
SATAN = 原本的天使
Who is devil?
Necalu
暱稱: necalu
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
日記變月記?!
長短週~~~
久違的日記.......
返工
Family day~!!
文章分類
全部 (61)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
新ge 背景歌~~~
James Blunt

1973
日誌統計
文章總數: 61
留言總數: 22
今日人氣: 1
累積人氣: 1232
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 8 月 14 日  星期日   晴天


日記... 滿足 分類: 未分類

今日一日之間打返晒之前ge 日記真係好辛苦ar.....=.=" so 一次果打呢星期ge 大小事la~~~~~ 今個week 都冇咩特別ge~ 係放左首歌上黎law~~仲有date 左 ar 7 食dinner law~~~~~

2005 年 8 月 7 日  星期日   陰天


百街與街市 不安 分類: 未分類

今日一早就幫阿姨買材料煮dinner, cos 我公公 同 ar媽 同細舅父都會去食飯, 由於阿姨佢同姨丈都係上班一族, so 都好少煮飯. 我地兩個唔知頭唔知路去左街市buy 野~~~~~ 行行下佢竟然問我邊個街市好d wor......(因為兩個街市都好近) 我同佢講:"你住係度都唔知我點會知??" 結果都係是是但但買d 野la........ 返屋企ge 途中經過百街就走入去buy 西瓜la~~ 突然我發現左一d野..........就係百街可以買齊我地想買ge野, 咁我地又駛熱刑死咁麥行咁遠去街市呢?!   放低d 野之後我就出銅鑼灣搵ar 4 lu~~~~~~ 出到佢先發現要交收ge野好大盒下, 而且仲係粉紅色ge hello kitty 盒tim~!! O! my god!! 我平時有戴袋佢就冇野攞, 冇戴就好多野攞..........仲要係hello kitty tim?! 你都唔知我之後係地鐵度幾多人望住盒野law............... 同ar4 行完一陣街就拿拿臨閃返去同屋企人飲茶la~~~~飲完之後又再睇姨丈打左一陣"零" 細舅父就到左lu, 同表弟, 表妹玩左一陣~~ 之後就梗係食dinner la~~~~~~ then 就go home lu~!

2005 年 8 月 6 日  星期六   陰天


漫畫大亂鬥 驚訝 分類: 未分類

hohoho~~我期待左好耐ge NDS game......."jump super stars" 出左la, 而且仲打左好鬼耐tim~!!  THEN 就同ar姨去左cut hair........出黎ge結果都ok la 不過我都係覺得 IOU cut 得好d la~~之後就打算出銅鑼灣行街lu~ 一出到去就諗住dinner 先, so 就去左總統戲院隔離食日本野~~我地叫左個餐, 有拉麵, 小食同飲品, d拉麵都好好食ga, 不過d 小食就真係麻麻la.......  而且學生有九折tim~!!! 下次可以同ar 4佢地試下~~~ 之後就去左世貿中心頂樓ge機鋪"掟彩虹" 有勁多收穫law~~~ 不過之後發現原來今日佢地搞抽獎bor~@@ 不過佢要 11:00 先開law, so 就過銅鑼灣中心行下先la~~~途中call 左ar4 約佢聽日go out 交收d 野, 之後又返番世貿中心lu~~~ 原來佢地ge 開獎形式係bingo wor~~~  不過可惜我地唔中la...........之後就閃人lu~