今日一早就幫阿姨買材料煮dinner, cos 我公公 同 ar媽 同細舅父都會去食飯, 由於阿姨佢同姨丈都係上班一族, so 都好少煮飯. 我地兩個唔知頭唔知路去左街市buy 野~~~~~ 行行下佢竟然問我邊個街市好d wor......(因為兩個街市都好近) 我同佢講:"你住係度都唔知我點會知??" 結果都係是是但但買d 野la........ 返屋企ge 途中經過百街就走入去buy 西瓜la~~ 突然我發現左一d野..........就係百街可以買齊我地想買ge野, 咁我地又駛熱刑死咁麥行咁遠去街市呢?!
放低d 野之後我就出銅鑼灣搵ar 4 lu~~~~~~ 出到佢先發現要交收ge野好大盒下, 而且仲係粉紅色ge hello kitty 盒tim~!! O! my god!! 我平時有戴袋佢就冇野攞, 冇戴就好多野攞..........仲要係hello kitty tim?! 你都唔知我之後係地鐵度幾多人望住盒野law...............
同ar4 行完一陣街就拿拿臨閃返去同屋企人飲茶la~~~~飲完之後又再睇姨丈打左一陣"零" 細舅父就到左lu, 同表弟, 表妹玩左一陣~~
之後就梗係食dinner la~~~~~~ then 就go home lu~! |