今日約左好多人唱k ar~!! 有我la, ar3, ar4, ar5, ar7, po, 同埋幾個以前中學同學~~~Wa~~~!!! 我地太耐冇唱k la 唱左成5個鐘ar!!! 真係唱到喉都沙ar~!!
then 我地就去左世貿度影貼紙相la, 不過由於太多人ge 關係, so要分開兩批人去影~~so 分左男同男, 女同女一齊影~~~~hohoho!!! 今次影ge貼紙相影得good ar~~ar5 頭上面頂帽真係擺得岩岩好ar~!!hahahaha~~~~之後ar5 有d 事要走先, 而我地就去左睇扭蛋公仔lu~ 睇完又散水~!!
跟住同屋企人食飯, 之後睇到果個香港先生選舉真係................
睇完之後就go home lu~! |