| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
..°●日誌最新☆°.
|
|
| |
2009 年 6 月 5 日 星期五
無題*
|
今天 回校當值
bio 死羅季=.=
做bk1的pp 昨日又不說清楚要帶甚麼書=.=
不想做 跟身後的cck一直sms=.=v
自修 溫宗教
聽到了一些很好笑的對話XD
i:我想問華仁係咩宗教呀?
禮:天主教
i:咁我想問宗教點溫呀?我溫唔入腦呀...
聽到這 我跟珠珠和老豆都笑了出來XD
不是看一些資料就ok了嗎∼? 再寫出自己的看法就行了...
這只看你寫得好不好而已...
又不是小學時考金句=.=
老豆:你信啦,信就考得好嫁啦XD 冇話點溫嫁...
這話又令我和珠珠笑了
禮:er... 我都唔知喎 都係就咁睇
哈哈!!
今天是bio實習miss的last day
跟她在圖書館中拍了照 呵呵
感謝miss的紫菜=v=
跟miss、林曉和michelle說了羅季的壞話=.=v
小息 在課室中度過 沒有去當值...
駱駱不要不開心=v=
特地在阿禮身邊跟田鼠說話XD
我:田鼠∼∼ 我想問你咪係教徒黎既∼?
鼠:係呀
我:咁我想問宗教要點溫呀XD??
鼠:唔知呀...
lalala 阿禮仇視我XD
還看到咎翨到他輕輕說了xx粗口2字XD
我:哦!!阿禮講粗口 我聽到嫁
我:阿鼠 我成功令阿禮講粗口呀=.=v
禮:冇呀 邊有...
我:冇!? 唔駛怕醜唔認喎XD
宗教 測驗
中化 在聊天 10個女生打算參加音樂日=.=v
i小姐參加獨唱=0=""
她聽到我們其他人分組去參加 也想參一腳=.=
不想與你一起 ok?
別以為向michelle和駱駱下手就有機會才好
大部分人都明說和默認她跟我們一起就不參加了...
i:我想問你參唔參加音樂日呀?
駱:仲諗緊
i站著不走
i:你地係咪諗住分組參加呀?
駱:諗住係囉
i站著不走
i:咁你點點分組呀?
駱:未知呀,仲諗緊
i站著不走
i:但星期一就截止啦喎...
我:到時就自然分好嫁啦
駱:係呀
i站著不走
幾秒後 i:你地可唔可以join埋我呀?
你試下黎丫!?
駱:............
駱:我地真係未知嫁 而且好似滿左人咁...
i走了
(*以上是記憶所得 只拼出差不多意思 對話與現實可能有些出入)
就算分組上有空缺 都不代表要把你加進來的吧
更何況還未決定好分組的人∼?
lunch 跟林曉一起給了駱駱一個愛之吻
很久沒有這樣做了=v=
中2/3都只給過阿純、番簡和邱嘉 之後就駱駱了=v=
男生就在暑假時給xxx奪去了 唉=/\=
與實習miss吃飯
13人
跟珠珠share一碟飯 2個人都吃不下=.=""
吃不到一半就開始飽了
珠:你傻嫁!?飽就唔好食啦
人家不想浪費嘛=3=
心中想著珠珠賜我神力 努力吃
最後 剩下一點點而已=v=
之後與珠珠一起去買糖 送給駱駱
感動吧!? XD
ue 做practical skills task3之前做了
呵呵呵
之後做gag summary 不懂...
放學 10多個人站在路上聊天
為甚麼我們不在課室聊呢=.=?
之後跟林曉、michelle、駱駱、珠珠、小強和老豆一起去吃雪糕
再跟駱駱回家去
回到家 馬上換校服睡覺去
8點半左右醒來
吃飯 電視 電腦
呵呵呵
∼完∼ 
| |
刊登時間︰2009-06-06 12:08 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]
|
|