''[▋彤*_|\/"
 

MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

..°●日誌最新☆°.

2018-03-26
2018-02-15
2017-10-11
2017-10-08
2017-08-31

◆*..×友子留言..▲+||


 

最近三個月尚無任何留言



*◆×"我的友子×°◆\|\

 

 


 
 
 
 
 
 

邱嘉,,*

靜儀,,*

 

Richard 艇,,*

 
 
 

   


         

2009 年 6 月 5 日  星期五 

無題*

今天 回校當值

bio 死羅季=.=

做bk1的pp 昨日又不說清楚要帶甚麼書=.=

不想做 跟身後的cck一直sms=.=v

自修 溫宗教

聽到了一些很好笑的對話XD

i:我想問華仁係咩宗教呀?

禮:天主教

i:咁我想問宗教點溫呀?我溫唔入腦呀...

聽到這 我跟珠珠和老豆都笑了出來XD

不是看一些資料就ok了嗎∼? 再寫出自己的看法就行了...

這只看你寫得好不好而已...

又不是小學時考金句=.=

老豆:你信啦,信就考得好嫁啦XD 冇話點溫嫁...

這話又令我和珠珠笑了

禮:er... 我都唔知喎 都係就咁睇

哈哈!!

今天是bio實習miss的last day

跟她在圖書館中拍了照 呵呵

感謝miss的紫菜=v=

跟miss、林曉和michelle說了羅季的壞話=.=v

小息 在課室中度過 沒有去當值...

駱駱不要不開心=v=

特地在阿禮身邊跟田鼠說話XD

我:田鼠∼∼ 我想問你咪係教徒黎既∼?

鼠:係呀

我:咁我想問宗教要點溫呀XD??

鼠:唔知呀...

lalala 阿禮仇視我XD

還看到咎翨到他輕輕說了xx粗口2字XD

我:哦!!阿禮講粗口 我聽到嫁

我:阿鼠 我成功令阿禮講粗口呀=.=v

禮:冇呀 邊有...

我:冇!? 唔駛怕醜唔認喎XD

宗教 測驗

中化 在聊天 10個女生打算參加音樂日=.=v

i小姐參加獨唱=0=""

她聽到我們其他人分組去參加 也想參一腳=.=

不想與你一起 ok?

別以為向michelle和駱駱下手就有機會才好

大部分人都明說和默認她跟我們一起就不參加了...

i:我想問你參唔參加音樂日呀?

駱:仲諗緊

i站著不走

i:你地係咪諗住分組參加呀?

駱:諗住係囉

i站著不走

i:咁你點點分組呀?

駱:未知呀,仲諗緊

i站著不走

i:但星期一就截止啦喎...

我:到時就自然分好嫁啦

駱:係呀

i站著不走

幾秒後 i:你地可唔可以join埋我呀?

你試下黎丫!?

駱:............

駱:我地真係未知嫁 而且好似滿左人咁...

i走了

(*以上是記憶所得 只拼出差不多意思 對話與現實可能有些出入)

就算分組上有空缺 都不代表要把你加進來的吧

更何況還未決定好分組的人∼?

lunch 跟林曉一起給了駱駱一個愛之吻

很久沒有這樣做了=v=

中2/3都只給過阿純、番簡和邱嘉 之後就駱駱了=v=

男生就在暑假時給xxx奪去了 唉=/\=

與實習miss吃飯

13人

跟珠珠share一碟飯 2個人都吃不下=.=""

吃不到一半就開始飽了

珠:你傻嫁!?飽就唔好食啦

人家不想浪費嘛=3=

心中想著珠珠賜我神力 努力吃

最後 剩下一點點而已=v=

之後與珠珠一起去買糖 送給駱駱

感動吧!? XD

ue 做practical skills task3之前做了

呵呵呵

之後做gag summary 不懂...

放學 10多個人站在路上聊天

為甚麼我們不在課室聊呢=.=?

之後跟林曉、michelle、駱駱、珠珠、小強和老豆一起去吃雪糕

再跟駱駱回家去

回到家 馬上換校服睡覺去

8點半左右醒來

吃飯 電視 電腦

呵呵呵

 

   ∼完∼

刊登時間︰2009-06-06 12:08 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]

   



 

 

function gs(){ var clrPos=Math.floor(Math.random()*colours.length) with (window.document.body.style){ borderWidth=14; borderStyle='solid'; borderColor=colours[clrPos];}} if (document.all)window.document.body.onscroll=gs;