2008-12-10

早左出門口
因為唔想再遲到/0\
再遲我就系甘先喇-,-
點知系架車度迫死左0,0
本身我都系夾硬迫入去
點知下一個站
將我迫到去中間條柱度
超強wor- -
我淨系知道好辛苦
郁都郁唔到lor
番到去
兩堂數學
兩堂英文
兩堂中文
我死了
lunch完
飯氣攻心
超級眼訓
於是世史堂訓左覺-,-
我感覺到自己dupdup下-,-
中史堂唔知點解又幾精神
不過都系甘打喊露/0\
放左要做閱讀報告
半粒鐘就做完
對我黎講好快/__\
因為我做得1d都唔認真
寫埋d超罕ge野俾佢
之後去左市中心同a意佢地溫書
我要極快ge速度行
腳都就黎斷
但系我聽到後面ge腳步聲系好慢
但就一路跟住我
一望去後面
系個高人0,0
唉..高人真系好
行都行快d-.-
溫左陣跟住就番屋企喇
ba津貼左3百雞俾我買相機
事實上都幾少
不過好過冇架
但宜家俾ma講講下
又有d猶豫買唔買t_t
唉..點算好/0\
家陣好眼訓
唔溫中史又對唔住自己
不過今次真系好唔想溫t_t
help me
夜晚落街買野
本身買完好快甘行番屋企
點知經過ok
就行得勁慢喇
於是仲停低埋- -
因為見到輕鬆小熊同埋果隻雞
28/38蚊換購
oh..i want ...
好得意 :]

♥2008-12-10 08:57 PM♥

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

♥♥« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 428 | »♥♥