呵呵呵!!生日大快樂,終於輪到我大哂!!
過了UT之後,今日仍然要返學
不過今日的「遊學日」,的確很累人。
儘管只是飲飲食食、行行企企,什麼都沒有做到
但總是覺得很想睡覺,在回程的旅遊巴上,差點睡到不息人事......
玲姐跟我開玩笑
「睇我果生日幾大牌,連美國領使都要陪我過呀!」
我細想一下,又好像頗對的喎,呵呵!!
今日好開心啦!有好多人跟我說生日快樂啦!!
講得最好笑的當然係某一些人啦......
見我一次,就對我說一次「生日快樂」
雖然我喜歡別人跟我說「生日快樂」,但是都不需要那麼多呀!!=.="
不知為什麼...很多人向我祝福要「快高長大」
最搞笑的是「要增肥多5知幾多磅」......
第一,我已經不可以再高了(儘管我不想)
第二,我不想肥多數拾磅呀!!(不好、不好><)
所以呢,下年我生日時,不如改另一句的祝福語吧
「祝高考順利」總好過「快高長大」呀!!
很開心有很多人都很疼我,這一年都是個開心的生日會
有人會跟我談起中一的事
有人會陪我傾MSN通霄過生日
有人會送我最喜歡的「心意禮物」
有人也會給我最窩心的祝福
即使是簡簡單單的四隻字,心裡已經感到很幸福
多謝你們呀!!!=]


(今年是栗子蛋糕...好味呀!!)


(細心數下...岩岩有17個心心嫁...太有心思了)
#
生日大快樂...我不單止要在生日正日大快樂
在其他平時的日子也都要...=] (很貪心呀...)
在前日出外補習前,我特意仔細檢查一樓的信箱
誰知真是讓我猜中
一直未能到我手的生日卡真的「入錯信箱」
難怪我等了這麼多日都未能拿到生日卡啦......
之後我就在信箱那兒搏鬥了七分鐘
才可以將生日卡慢慢從信箱推回出來
(左手的紅印一直到下午來退散呀......><)
經過一連串的搏鬥,信封和生日卡都皺了少許
不過請放心,那些細細的生日卡沒有弄皺
而且我向你保証,我一定可以完成任務的!!

(Smile Angel 會保佑我一輩子都SMILE的)
#
過左數日之後,生日都已經過左好幾日了
本來興奮的心情都隨著時間淡化了
誰知,今日仍然收到禮物呀!!
真係好意外呀...
5好意思的係要佢親自攞落黎車站度
如果我係佢,我會將件禮物擺在圖書館度先LO...
咁我日日都會去圖書館嫁啦..咁明日一定拎到份禮物既...
咁就可以免除了拎黎拎去的麻煩LO..
ANYWAY...多謝你呢份遲來的生日禮物呀!!
(我會考慮下聖誕禮物果PART...不過第二PART就免了...)
