|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 6 月 4 日 星期五  |
| 中五生的我畢業了~ |
分類: 未分類 |
今日仍是中五生的我畢業了!!
雖然好似好開心,
不過我好似無乜反應,
特別係上台個陣,
但彤彤就話好緊張,
我就好處之泰然地上台,
拎獎,映相,同落台-口-""
一點都唔覺得緊張囉!!
不過大家估下我拎咩獎,
就係-------操行優異獎啦!
但係好多男同學都唔忿氣我拎呢個獎,
因為我成日都蝦佢地,
哈哈~耶!人家係別人面前都好乖嫁嘛~
點會曳曳呢~呵呵呵~
係你地面前,大家咁熟,梗係要用真性情去同大家相處啦!!
完左個典禮後,我就衝左落去係咁同人映相!!!

1.同ms lam映~

2.同ms cheung映~

3.同lo sir 映~

4.同leung sir映~
之後就同好多FD映..XD~!!
不過多得濟~
自己係相簿睇吧~

仲有仲有~同民叔映~^^民叔好睇我的~
AND THAT~winnie同叉姐都有黎睇我

仲同師兄黃國財學長映相,

PS:今日去左間叫"百份百餐廳"到食野,
個到個經理勁唔好禮貌,
佢同我地落單個陣,
又話"你地最好一次話落,如果唔係就等好耐"
個語氣仲要係好唔耐煩咁,
之後同第2枱人落單個陣,
又話"唔該你地唔好嘈,我聽唔到人地要D咩"
何德就話"呢到係公眾場所,
點解我地唔可以嘈?"
講真,真係無諗過會咁樣,
我地只係想好好咁食野,
都會遇到D咁的人,
真係要講聲"今時今日咁O既態度係唔得嫁!"
|
|
|
 |