今日食飯個陣,媽咪同我講,
佢搵左份係做家俬推銷員的職位俾我,
我個陣時O左咀,
因為我諗住第一份工係做搬運工人,
但係而家叫我對住人,
我真係好驚>口<""
所以我就不停咁同自己講:
「曾浩都搵左份男秘書工啦,
佢咪一樣要對住D人,
大家都係咁樣做野,
唔使驚啦。。。!!!」
跟住又同自己講:
「識新同事就好似識新同學一樣,
唔使咁驚喎,邊次你唔係扮晒野
就好快同其他人熟絡?」
又係到諗:「做推銷員JA,
又唔係未做過,
細個個陣咪同班鄰居推銷過自己的貨品,
個陣都唔驚啦,而家你使乜驚?」
因此,我要同自己講,
唔好驚!我只係剩抵一條命,
如果唔用呢條命去做返D咩,
淨係識得驚,不如去死左吧啦!
但我好希望你地能夠鼓勵一下我!!
|