今日上上下英文堂個陣,
突然俾人急叫去捐血,
我心諗,"咁早?!"
我落到去,,,有個姑娘叫我搵返自己個張捐血同意書,
但我搵唔到,,,之後個姑娘叫我去搵返阿梁sir去問,
好啦,,咁有文仔提供資料佢係五樓,
咁我又行返上去五樓,
我入到話佢知,我張捐血同意書姑娘要,
佢就話只好等到落左堂先可以幫我搵,,
咁無計啦,,我又返返去班房繼續上堂,
之後小息,,我就落去搵ms lam拎返張空白小測再做過,
咁咁岩皇兒同閔閔又有事搵ms lam,
所以就一齊等,第一次搵唔到ms lam,
所以陪左皇兒去校務處,
第二次去搵,搵到ms lam啦,,
我單野就搞掂左,但係皇兒個單就未搞掂,
(因為皇兒唔見左本書,所以好唔開心!)
之後上到去班房,而今堂係盧sir堂,
點知又俾人叫去捐血,,
咁我同珊姐就一齊去啦,,
岩岩落去個陣都見到梁sir,
但係佢又唔俾個D同意書個姑娘,
搞到我又要去搵佢,,,
之後去見姑娘,,D姑娘問我野,,
佢問我有無帶身份證,
我話無,,佢就話要我落校務處叫D工人打印,
證明我係滿十六歲,,,咁我又死死氣咁落去,,
之後個姐姐問我體重個到係咪磅錯,
(實不相暪,,我今日磅重,原來我有71.6kg)
因為佢乘返2.2,,足足成156磅,
佢話點睇我都係得130都有凸添,,
我個陣心裡偷笑,,,我真係156磅的,,,
好開心呀,,,有人話我瘦呀!!
不過唔開心的係,,,我真係好重-口-""
之後返上去等,,點知個姑娘話叫我地食完lunch先再黎,
所以我地只好上返去上a-math堂,,
之後lunch,,我無食野,,但我如實咁同姑娘講,
點知佢唔俾我捐呀!!!嗚嗚,,,
佢話一定要我食野先俾我捐呀!!
咁我咪好唔開心咁問人借錢去食野,
食左個麵,,成五蚊,,好鬼貴-0-""
返上去,,我好認真咁同個姑娘我講,我有食野,,
之後我先可以捐血,,,
今日走黎走去咁多趟,,我先可以捐到血,,
真係激到我嘔血呀,,!!
不過因為咁,,所以我上少左三堂,,(偷笑...)
今日上英文堂,,知道我份卷合格仲有凸呀!!好開心,
我中五以黎第一次英文合格渣,,,(痛哭流涕中,,,,)
|