今日同winnie仲有盧sir去食lunch,
咁去到大排檔個陣,
有成班男仔,(唔係得我校男生),
係到"嘩"囉,,唔知係咪winnie著裙的原因呢?!- -"
不過,我真係唔係好中意班男仔咁樣做,
好唔尊重人咁,,
咁同盧sir食飯,先知道盧sir原來仲輕過我,-口-"
我心諗:「我仲重過一個成年男人呀!」
(莊sir唔算係,,,因為佢係勁減肥個D,
佢個體重已經唔算係正常了!)
唉,,盧sir即刻講出我的問題同埋俾埋建議我,
不過呢D都要好大恆心,真係唔知做唔做到-0-"
因為好多科目都教晒書,
再加上就黎要考mock,
所以好多老師都著重操PP,
英文有時都唔例外,
不過今日mr lee就無咁做,係咁同我地對答案,
又同我地解文章,講生字,
講講下,淨番15分鐘,佢見到我地都無心機聽落去,
就話直接俾答案我地去對,
咁樣我地一D同學就可以快D去叮飯,
個刻,我忍唔住講左句:「阿sir,真係善解人意!」
嗱!!唔係串佢的,,係真心話黎嫁,,
但係我地就要佢解埋文章先,
因為佢唔講野,搞到佢好似無野做咁樣,
咁佢係老師黎嫁嘛,,無野做好悶的,,
所以大家都舉手決定繼續聽書!
pe堂,,,因為上次個兩堂我同埋十幾個女仔都未考排球,
所以就今日考,點知阿sir一早就唔記得,
仲安排其他野俾我地做,
我就同佢講:「早就話要你考埋嫁啦!你又唔聽我講!」
我估唔到佢會講:「係!係我唔岩!」
個陣,我都呆左一呆先呵呵咁回應,,
chem補課,,雖然談sir個樣無乜野,
但我知道佢今日好唔開心,
因為平時佢唔會介意補課個陣
我地有D同學遲左少少入班房,
但係今日佢就捉住個梁梓係到訓話,
之後完左個補課又叫左陳生同兩個人出黎訓話,
我諗佢唔開心得好緊要了,,
不過我都佩服佢唔會將自己唔開心的情緒表露出黎,
又唔會將自己的怨氣發泄晒係我地身上,
唔好彩的只係一D犯左少少錯的同學了!
|