今日要返學,,真係好唔開心,
放個兩個禮拜假,
日日都係做功課,
真係過得好唔開心,
雖然假期中我同左sharon去睇"十月圍城",
同曾浩佢地去打桌球,
同winnie係12月31號去左apm到倒數之外,
基本我呢個聖誕假就係係屋企裡面做功課,
點會開心呀?!
返到學,唔覺攰,但都唔覺得好精神,
第一堂就上bio,你都咪話唔辛苦,
再加上bio呢科最多麻煩野,
而家真係有點後悔無退修呢科,
因為太多野背,而且背野不嬲都唔係我強項,
再加上我都幾憎背野,
所以真係無乜心機上bio堂,
到左phy堂,,,ms lam都好似蒙蒙查查,
因為佢都唔記得佢教到我地邊到,
但我都唔係好記得,=m=""
英文堂,去左外籍老師到,,
但係係咁聽歌,都唔知做咩?!
不過我發現林潤玉同個miss好好傾,-0-"
(即係話潤玉英文好掂XD)
a-math堂,,因為盧sir差唔多教晒書,,
仲有好多空堂淨,所以係咁同我地打牙較,
之後派我地聖誕假前的測驗卷,
唉,,,錯左勁多無謂野囉,,,
搞到得返79分-0-"""
中文堂,,,都係睇作文,
不過感謝主,無抽中我,
呵呵,,!!!
放學,,留低做功課,,,
之後曹寶無啦啦同我講,
佢本來話買個黑執事袋俾我,
(錫巴斯查恩呀!!!! i love you!)
但係因為練寶話個袋外形麻麻,
所以曹寶就無買啦,,
因此我就無左個黑執事袋了,,
嗚嗚,!!!!
之後佢又同我講,,,
佢有睇個套"完美小姐進化論",
(同道中人呀!!!成班得我同佢睇過喳)
跟住又係咁同我講BL漫個D,
呵呵,,,之後我走埋去劉華佢地到,
我同劉華講,send條BL片俾佢,,
但係佢好婉轉咁拒絕我,,
可能因為我話推介俾佢睇,,
搞到kiss哥同曾浩係咁笑,,,
我又笑到肚痛-0-""
後尾返屋企個陣,,同曹寶係咁傾bl D野,,
傾到佢驚驚,,係咁叫我唔好上腦,,
不過我已經上晒腦好耐了!!!=口=""
|