經過今日之後,,我終於明白朝九晚五咁返工嘅人係幾咁辛苦,
今日好似平時咁早起身,
雖然返學時間係8點半,
但費時又改時間起身咁麻煩,
咁換衫個陣,,我拎埋我家姐D冷衫著埋上身,,
加埋我自己個D,,我足足著左4件冷衫係身,
但係好鬼諷刺的係,,我仲係好凍,,
我諗我真係有病啦,,,-,-"""
上到班房個陣,,,見到馬太,,
我就諗ms cheung唔得閒幫我地點名,
因為我上樓梯個陣我仲見到佢,
咁我係聰明人一諗就知馬太係做咩嫁啦,
但其他同學,,特例:jack yip,,就唔係呀,,
所以佢一見到馬太就以為行錯班房,
即刻就想走人,,-,-""(佢個反應又okay快喔!!)
之後我被交付重任,,
俾人叫去派野,,但因為唔齊人,,
搞到我要去門口到派,,,
不過我又覺得okay好玩,,
因為D同學反應都唔錯,,特別係fioan呀,,
雙手接我派個張野,,,
之後下去睇開幕禮,,,我地企足一個鐘都有呀,,-,-"
攰到嘔,,都唔知點解要我地係下面企,,
而唔搞中央直播,,,,
之後我就要去幫手,,,
咁第一次就係要幫D堅小學生搬學器,,
嘩,,真係起重呀,,!!又鼓又銅片琴,,
我地搬得好辛苦,,-,-"
計埋我地要搬落黎,再搬返上去,又搬返落黎,,
我地要搬成四次,,,
(因為每個表演都要表演兩次)
之後個D就無乜野做,,
除左要幫邦邦搬板之外,,,
邦邦D表演好勁呀!!!!!!!!!!!!!
而且今日見到小學同學許燕虹,,
不過都有五年無見,,可能佢都唔記得我了,,,
之後lunch到winnie,左手師姐,同雲雲去左大排檔食野,,
係之前我地食左winnie整的芝士蛋糕,,
嗯,,都唔錯,,,,!!
之後下午的感恩崇拜,,真係好眼訓,,
台牧師講野個陣,,我都訓著左,,
我有試過掰大眼呀,,
不過都係訓左覺,,,,
完左崇拜之後,又到我開工的時候了,
我地落到去,,,就見到好多人,,
仲好嘈添呀,,班師弟妹呀-,-""
之後我地又唔知做咩好,,亂鬼晒,,
而且我地又唔知班嘉賓D飛係點樣,
原來有飛的就要睇下自己係邊圍,
無飛的就要排隊去辦理,,
咁我就被指派去做問有冇飛個個,,
之後就要同伍永健去幫班主禮人扣襟花,
但係D襟花好難扣,,結果我淨係同伍生去搵左黎校董,
而黎校董又自己搞掂之後,,我又俾Ms lam召左去提嘉賓,
咁我地第一個困難係我地要用英文同台牧師講野,,
但我同小肥都淆底,,所以搵左馬仔幫手,,
馬仔出手果然係好掂,,
咁又解決左我地一個問題,,
第二個困難係,我地唔知D嘉賓係邊,,
同佢個樣係點,,所以搞搞下都曬左我地好多時間,,
之後切蛋糕,,本來係皇兒去切,,
但係因為要拎蛋糕,,所以我就上埋台幫手,,
但係切切下,,就唔見晒班F.2的,,
原來佢地走晒去食野,,
仲食埋我地個份,,
ms lam就話,,,佢望見台上的高from就手震震咁切蛋糕,
但係班低From就好開心咁係晒個暖烘烘的盤菜邊食野,,
佢話佢望見都覺得心痛,,
所以先情不自禁咁鬧左佢地一餐,,
其實我聽到我都眼濕濕,,
因為個陣,,我同皇兒好努力咁切個蛋糕,,
但幫手拎個D人就全部唔見晒,,
我地都好無助,,
之後又諗到我地係上面食西北風,
而班師弟妹好開心咁食盤菜,,
其實我都好心酸,,雖說我都無講出口,,
之後余sir話有個師兄話唔使佢地幫手佢地先去食野,,
但孰是孰非我地都唔知了,,
唉,,,,,算我地唔好彩啦,,,
之後搞搞下搞到差唔多成10點我地先走人,,
返到屋企,,,都好攰了,,,不過我都係要打埋日記先訓,,,!
^^,,晚安,,!!
|