好肚餓呀!幾時有得食飯呀?!
唉,,無得食飯住就唯有打住日記先啦,
今日老媽無煮早餐,,所以無得食,,
lunch又因為無錢食飯,所以又無得食,,,
但係珊珊的曲奇,就為我帶來一時的飽滿,
可是飽滿過後仍是肚餓,
我阿媽,你快D返黎啦!!
今日係歌唱比賽之初賽,
唔知點解,今次突然之間變得好緊張,
未上台,先流汗,最搞鬼的係禮堂冷氣凍到嘔,
流冷汗呀,救命,,,
上到台,本來都係好驚,,
但係望見珊珊同惠欣為我揮手,
閔閔、皇兒佢地同一班男仔為我叫喊,
那刻,我感到無比安心,
雖然仲係驚驚地,但係都可以唱晒成首歌,
最後,唱完「誰又妄想一曲一世,讓人忠心到底」之後,
係台上躹躬,然後就句"多謝",,
嘩,一身鬆晒,,!!
但係依我所知,,
我好似入唔到決賽,,嗚嗚,
算啦!入唔到就證明我唱歌真係油麻地,
未到旺角了!!-,-""
唱完之後,去左鏡房練舞,
(大家知唔知道鏡房係邊到呢?)
雖然上個禮拜話就話排左成隻舞,
但其實有D位我地無排過,
所以今日就排埋佢,
不過真係好倉促,
都唔知聽日會唔會唔記得左D舞步,
好驚呀!!          
而盧sir同林sir佢地發覺自己忙到嘔,
所以最後都係推左我地,,
唉,,,仲諗住加左兩個阿sir會好玩好多,
點知佢地又唔得,,
雖然我地知佢地發生D咩事,,
不過都係有點失望,,
但係唔緊要,,我地五個加埋ms lam,
一樣天下無敵,,so聽日要黎睇我地呀!!
唔睇?!呵呵,,廁所見呀!!
|