blue131918
暱稱: 寧靜茶
性別: 女
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
心底話
感受
「有朋自遠方來」
我想我得了抑鬱
我的「存在」真的存在...

日誌分類
全部 (352)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
羅白sina blog
My Xanga
夢符YAM BLOG

日誌統計
文章總數: 352
留言總數: 355
今日人氣: 2
累積人氣: 21954

站內搜尋
RSS Feed

2009 年 12 月 14 日  星期一   晴天


練舞part3,,今日先算練完?! 分類: 未分類

好肚餓呀!幾時有得食飯呀?!

唉,,無得食飯住就唯有打住日記先啦,

今日老媽無煮早餐,,所以無得食,,

lunch又因為無錢食飯,所以又無得食,,,

但係珊珊的曲奇,就為我帶來一時的飽滿,

可是飽滿過後仍是肚餓,

我阿媽,你快D返黎啦!!

 

今日係歌唱比賽之初賽,

唔知點解,今次突然之間變得好緊張,

未上台,先流汗,最搞鬼的係禮堂冷氣凍到嘔,

流冷汗呀,救命,,,

上到台,本來都係好驚,,

但係望見珊珊同惠欣為我揮手,

閔閔、皇兒佢地同一班男仔為我叫喊,

那刻,我感到無比安心,

雖然仲係驚驚地,但係都可以唱晒成首歌,

最後,唱完「誰又妄想一曲一世,讓人忠心到底」之後,

係台上躹躬,然後就句"多謝",,

嘩,一身鬆晒,,!!

但係依我所知,,

我好似入唔到決賽,,嗚嗚,

算啦!入唔到就證明我唱歌真係油麻地,

未到旺角了!!-,-""

 

唱完之後,去左鏡房練舞,

(大家知唔知道鏡房係邊到呢?)

雖然上個禮拜話就話排左成隻舞,

但其實有D位我地無排過,

所以今日就排埋佢,

不過真係好倉促,

都唔知聽日會唔會唔記得左D舞步,

好驚呀!!

而盧sir同林sir佢地發覺自己忙到嘔,

所以最後都係推左我地,,

唉,,,仲諗住加左兩個阿sir會好玩好多,

點知佢地又唔得,,

雖然我地知佢地發生D咩事,,

不過都係有點失望,,

但係唔緊要,,我地五個加埋ms lam,

一樣天下無敵,,so聽日要黎睇我地呀!!

唔睇?!呵呵,,廁所見呀!!



« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 352 | »



tofumonzter@createblog.com