今日真係玩得okay,
雖然成程差唔多係BBQ,
但係都唔覺得有咩唔好,
不過因為要映D相俾ms cheung睇睇,
以補下佢無得陪我地去的遺憾,
所以我地就決定一去到就玩15分鐘先,
咪又係糖"痴"豆,,不過唔知點解大家又玩得好投入喎!
咁記得啊珊姐做被人捉個個,
咁又諗點kiss哥,咁樣靖儀妹就要做被人捉個個,
點知靖儀妹捉住左kiss哥,
拉住佢轉黎轉去,死都唔俾珊姐點佢,
個下,,我真係覺得笑爆咀!!
kiss哥個樣勁無奈呀!!
之後就BBQ無乜好講,,
所以整相睇啦,,!!

係咪好靚呢D字,,?我寫嫁!!彤彤都話個萬字好靚!!

情侶?我應該係男個個wo!!

幅相裡面有友誼萬歲,仲有我同珊姐個名,
不過D字太大啦,(話說又好似係我寫!)部機映唔晒!!

相中的長頭髮係我,話說呂嘉豪同我講話俾我同佢拍寫真集,
之後我二話不說就諗住拉佢落沙灘去映相,
點知佢敢言不敢做,淆底!
咁我咪起勢咁拉住佢,
你睇下,,霆峰哥笑得幾靚!!

我都算有武功底子嫁,咁樣企都唔跌!!

好仲意呢幅,,靖儀妹跳得好搞笑!!

離開燒烤場了,美麗的夕陽真熾熱啊!!
|