| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 14 日 星期六  |
| 約會sharon記,part2 |
分類: 未分類 |
今日約左sharon去睇戲,
係去睇我最想睇的《2012末日預言》,
開場個時,個D音響已經夠晒驚憾,
見到每個星球與太陽連成一線,
太陽爆炸所發出的大量微中子,
嘩!我已經覺得我如果今次我無睇呢套戲,
會成為我畢生遺憾,
我覺得套戲最驚個到係當黃石公園的火山爆發時,
班主角差D走唔切個part,
真係驚到我成個人都震晒,
雖然套戲個結局都算係happy ending,
而且地球磁場完全扭曲,
引致地殼移動了1520浬,
但都覺得唔算末日,
所以我諗緊,咁樣拍個ending,
會唔會搞到人類當呢套戲真係一套戲,
而唔會諗佢真係會變成現實?
若果真係有2012的末日,
人類又如何在不隱定的地球生存?
唉,諗起都驚驚地,,,,,,,
睇完戲之後,同sharon行左一陣,
而且都映左一D相,
幾靚下,,,,,


PS,,最近唔知點解唔想打日記,
可能無野打,,,
又或者覺得自己的人生已經到了一個極致沉澱的地步,
打日記已經變得不需要!
|
|