blue131918
暱稱: 寧靜茶
性別: 女
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
心底話
感受
「有朋自遠方來」
我想我得了抑鬱
我的「存在」真的存在...

日誌分類
全部 (352)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
羅白sina blog
My Xanga
夢符YAM BLOG

日誌統計
文章總數: 352
留言總數: 355
今日人氣: 19
累積人氣: 21890

站內搜尋
RSS Feed

2009 年 11 月 14 日  星期六   晴天


約會sharon記,part2 分類: 未分類

今日約左sharon去睇戲,

係去睇我最想睇的《2012末日預言》,

開場個時,個D音響已經夠晒驚憾,

見到每個星球與太陽連成一線,

太陽爆炸所發出的大量微中子,

嘩!我已經覺得我如果今次我無睇呢套戲,

會成為我畢生遺憾,

我覺得套戲最驚個到係當黃石公園的火山爆發時,

班主角差D走唔切個part,

真係驚到我成個人都震晒,

雖然套戲個結局都算係happy ending,

而且地球磁場完全扭曲,

引致地殼移動了1520浬,

但都覺得唔算末日,

所以我諗緊,咁樣拍個ending,

會唔會搞到人類當呢套戲真係一套戲,

而唔會諗佢真係會變成現實?

若果真係有2012的末日,

人類又如何在不隱定的地球生存?

唉,諗起都驚驚地,,,,,,,

 

睇完戲之後,同sharon行左一陣,

而且都映左一D相,

幾靚下,,,,,

 

 

PS,,最近唔知點解唔想打日記,

可能無野打,,,

又或者覺得自己的人生已經到了一個極致沉澱的地步,

打日記已經變得不需要!



« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 352 | »



tofumonzter@createblog.com