blue131918
暱稱: 寧靜茶
性別: 女
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
心底話
感受
「有朋自遠方來」
我想我得了抑鬱
我的「存在」真的存在...

日誌分類
全部 (352)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
羅白sina blog
My Xanga
夢符YAM BLOG

日誌統計
文章總數: 352
留言總數: 355
今日人氣: 13
累積人氣: 21884

站內搜尋
RSS Feed

2010 年 1 月 5 日  星期二   晴天


到瑪利諾+映畢業相 鬱悶 分類: 未分類

今日英文堂去左瑪利諾到,

因為mr lee幫我地同個間學校的學生進行討論,

我地由學校開始出去,行左勁耐先到=,=""(好攰呀!!~

我入到去,見到個到又大又靚,

(但我一D都唔覺得我地間學校靚~-0-")

之後行到佢地間禮堂,

已經見到成班男仔坐好晒,

我個陣真係淆晒底囉,,,

 

咁一開始討論個班男仔都算幾靚仔,

呵呵,,,我一直都係望住佢地個樣,

好仔細咁望,,

但係討論個陣,,因為我同妍妍都睇唔明個題目,

所以講得都唔係好掂,,

特別係我呀,,講左一句就唔出聲,

成日都將個波踢返俾個男仔講,

因為我唔識講兼唔知講咩好,,

但係個班男仔都好體貼,

兩個係咁講,,講晒D時間,

呵呵,,當個討論完左我勁開心,

點鬼知佢仲有多個個人說話,

我就聽唔明,又諗唔到野講,,

所以索性停咀,-0-""

(其實我都覺得自己好鬼差!!!)

之後仲衰,,整多個討論,,

仲要換人,換左兩個外表真係讀書的男仔,

(即係話好正經,唔荒會放水個隻-,-"")

個條題目我都係睇唔明,

所以真係停晒口,

唔講野,,由妍妍同佢地講,

因為妍妍有野講,

但我無,,,=口="""(我都好辛苦嫁,,俾人望住但又無野講!)

唉,,實俾人睇唔起,,

不過我都有罪惡感,,

因為人地咁正經咁去討論,

但我就一句都唔出聲,,

唉,,算啦,,我都係死左去吧啦,,,

 

chem堂,,好似兩堂都係講份工作紙,,

阿!!記得,,仲有睇片,,,

本來都過得OKAY,,

但係mr tam俾左功課,,

所以就唔開心,,

中文堂,又黎抽作文,

本來好想佢抽中我,,

但係又抽唔中,,唉,,算!

之後聆聽,,嗯嗯,,成績尚算唔錯!

 

bio堂,,佢一次過講左兩課,,

所以都一次過俾左兩課功課,.

唔開心囉,,!!因為最憎做功課!!

 

放學,,去映畢業相,,

但係因為映左文科先到我地,

理科的我,,就係咁同珊姐佢地傾計,

之後映相前,,俾人調左去靖儀妹後面,

即係話我矮過靖儀妹呀,,

嗚嗚,,明明我高D的,!!

映完返左上班房做功課,

之後老師又開咪叫5E個陣,

成班同學都落去,

本來我企陳家濤隔離,

但係林潤玉走左,

所以我就企左佢個位,

但之後又唔知點解,

俾miss叫左去坐個到,,

嗚嗚,,好煩呀!!

一映完,,我就拿拿淋咁走!

好攰呀!!~~~

 

PS..死啦,,我又發覺最近自己又變得好乞人憎,,

我諗等我歸西時,可能真係"死淨把死人口",

真係講D野我自己都講得好令人討厭,

所以決定,,聽日開始封咀!!



« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 352 | »



tofumonzter@createblog.com