今日英文堂去左瑪利諾到,
因為mr lee幫我地同個間學校的學生進行討論,
我地由學校開始出去,行左勁耐先到=,=""(好攰呀!!~
我入到去,見到個到又大又靚,
(但我一D都唔覺得我地間學校靚~-0-")
之後行到佢地間禮堂,
已經見到成班男仔坐好晒,
我個陣真係淆晒底囉,,,
咁一開始討論個班男仔都算幾靚仔,
呵呵,,,我一直都係望住佢地個樣,
好仔細咁望,,
但係討論個陣,,因為我同妍妍都睇唔明個題目,
所以講得都唔係好掂,,
特別係我呀,,講左一句就唔出聲,
成日都將個波踢返俾個男仔講,
因為我唔識講兼唔知講咩好,,
但係個班男仔都好體貼,
兩個係咁講,,講晒D時間,
呵呵,,當個討論完左我勁開心,
點鬼知佢仲有多個個人說話,
我就聽唔明,又諗唔到野講,,
所以索性停咀,-0-""
(其實我都覺得自己好鬼差!!!)
之後仲衰,,整多個討論,,
仲要換人,換左兩個外表真係讀書的男仔,
(即係話好正經,唔荒會放水個隻-,-"")
個條題目我都係睇唔明,
所以真係停晒口,
唔講野,,由妍妍同佢地講,
因為妍妍有野講,
但我無,,,=口="""(我都好辛苦嫁,,俾人望住但又無野講!)
唉,,實俾人睇唔起,,
不過我都有罪惡感,,
因為人地咁正經咁去討論,
但我就一句都唔出聲,,
唉,,算啦,,我都係死左去吧啦,,,
chem堂,,好似兩堂都係講份工作紙,,
阿!!記得,,仲有睇片,,,
本來都過得OKAY,,
但係mr tam俾左功課,,
所以就唔開心,,
中文堂,又黎抽作文,
本來好想佢抽中我,,
但係又抽唔中,,唉,,算!
之後聆聽,,嗯嗯,,成績尚算唔錯!
bio堂,,佢一次過講左兩課,,
所以都一次過俾左兩課功課,.
唔開心囉,,!!因為最憎做功課!!
放學,,去映畢業相,,
但係因為映左文科先到我地,
理科的我,,就係咁同珊姐佢地傾計,
之後映相前,,俾人調左去靖儀妹後面,
即係話我矮過靖儀妹呀,,
嗚嗚,,明明我高D的,!!
映完返左上班房做功課,
之後老師又開咪叫5E個陣,
成班同學都落去,
本來我企陳家濤隔離,
但係林潤玉走左,
所以我就企左佢個位,
但之後又唔知點解,
俾miss叫左去坐個到,,
嗚嗚,,好煩呀!!
一映完,,我就拿拿淋咁走!
好攰呀!!~~~
PS..死啦,,我又發覺最近自己又變得好乞人憎,,
我諗等我歸西時,可能真係"死淨把死人口",
真係講D野我自己都講得好令人討厭,
所以決定,,聽日開始封咀!!
|