blue131918
暱稱: 寧靜茶
性別: 女
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
心底話
感受
「有朋自遠方來」
我想我得了抑鬱
我的「存在」真的存在...

日誌分類
全部 (352)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
羅白sina blog
My Xanga
夢符YAM BLOG

日誌統計
文章總數: 352
留言總數: 355
今日人氣: 4
累積人氣: 21875

站內搜尋
RSS Feed

2010 年 1 月 11 日  星期一   晴天


人生有道理篇 分類: 未分類

人生如戲,導演是自己,戲是否精彩,由自己主宰。

世間一切美好的事物都不會永恆,正因為這樣,

人才會去奮鬥拼搏,為的是活得值得,活得精彩!

所以人老了,離世時,也應該無怨無悔,

並且能為自己精彩輝煌的人生而自豪!

因為生命從不追求結果,只在意過程,

而過程則體現價值。

 

互聯網雖然能把整個世界變小,

但卻無法把心和心之間的距離縮短。

如果人們相互之間的所以交流只是依靠互聯網上的信息傳遞,

而沒有其他必要的溝通,

那我們這一代豈不是真的變成了"蜘蛛俠",

只會各自結一張冰冷的蛛網,

天天在網上幻想自己的命運嗎?

現在,只願我們能把互聯網當作生活的工具,

而不是生活的全部。

 

今日莊sir俾左兩篇文我地睇,

我間左幾行幾有意思的句子,

而且我仲覺得好似講緊我的情況,

HO,,好神奇喔!!

 

今日第一堂PHY居然有測驗,

點解我會唔知O既?!

死啦,,,無溫書-0-""

ms lam仲話有好多寫文題,

呵呵,,,真係唔識居多,

OH!BABY!最衰都係呂嘉豪,

唔話我知要TEST,我唔睬佢啦!!

 

第二堂a-math,test積分,

盧sir話份卷好易,

但我覺得有DD陰人地方,

唔係好識做-0-"

(我數過啦,,,無左7分呀!!!)

有一條IN,我以為係我問題,

所以唔識做,,原來有好多同學都唔識做,

因為大家都無仔細咁咪本amath book,

嗯,,,!!咁我都承認我係無咪D例題,

但我都溫左3個鐘,我無偷懶嫁,,!!!

但係盧sir好嬲,鬧左我地一堂,

唉,,,,佢話我地係所有年屆最差的5E呀,

但其實我地都知,我地咁樣,

好多時候唔係我地唔夠努力,

係我地努力左,得到的回報卻比前屆的少好多好多。

我地係末代會考生,其實就唔會有人睇好我地,

教育局班人只會睇下有幾多人咁好彩升到中六,

讀埋中七,但係佢會俾我地升上大學的機會其實少左好多,

我地要爭到個學位,除非你科科真係好到無得頂啦,

如果唔係,佢又點會俾一班舊學制的人阻住新學制成功咁推行呀?

 

英文,,今日test unil4,,,呵呵,,

又係溫左書,,所以又拎滿分,,

仲串埋羅白,,,佢無拎滿分!!!

 

lunch,,死雀屎言語上係咁騷擾我,

我真係好狠咁打左佢一餐,

但係佢仲唔識死,

係我課室個到同我玩相撲,

我差D俾佢推到死咁濟,

男仔就係得鼓蠻力!!!-口-""



« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 352 | »



tofumonzter@createblog.com