人生如戲,導演是自己,戲是否精彩,由自己主宰。
世間一切美好的事物都不會永恆,正因為這樣,
人才會去奮鬥拼搏,為的是活得值得,活得精彩!
所以人老了,離世時,也應該無怨無悔,
並且能為自己精彩輝煌的人生而自豪!
因為生命從不追求結果,只在意過程,
而過程則體現價值。
互聯網雖然能把整個世界變小,
但卻無法把心和心之間的距離縮短。
如果人們相互之間的所以交流只是依靠互聯網上的信息傳遞,
而沒有其他必要的溝通,
那我們這一代豈不是真的變成了"蜘蛛俠",
只會各自結一張冰冷的蛛網,
天天在網上幻想自己的命運嗎?
現在,只願我們能把互聯網當作生活的工具,
而不是生活的全部。
今日莊sir俾左兩篇文我地睇,
我間左幾行幾有意思的句子,
而且我仲覺得好似講緊我的情況,
HO,,好神奇喔!!
今日第一堂PHY居然有測驗,
點解我會唔知O既?!
死啦,,,無溫書-0-""
ms lam仲話有好多寫文題,
呵呵,,,真係唔識居多,
OH!BABY!最衰都係呂嘉豪,
唔話我知要TEST,我唔睬佢啦!!
第二堂a-math,test積分,
盧sir話份卷好易,
但我覺得有DD陰人地方,
唔係好識做-0-"
(我數過啦,,,無左7分呀!!!)
有一條IN,我以為係我問題,
所以唔識做,,原來有好多同學都唔識做,
因為大家都無仔細咁咪本amath book,
嗯,,,!!咁我都承認我係無咪D例題,
但我都溫左3個鐘,我無偷懶嫁,,!!!
但係盧sir好嬲,鬧左我地一堂,
唉,,,,佢話我地係所有年屆最差的5E呀,
但其實我地都知,我地咁樣,
好多時候唔係我地唔夠努力,
係我地努力左,得到的回報卻比前屆的少好多好多。
我地係末代會考生,其實就唔會有人睇好我地,
教育局班人只會睇下有幾多人咁好彩升到中六,
讀埋中七,但係佢會俾我地升上大學的機會其實少左好多,
我地要爭到個學位,除非你科科真係好到無得頂啦,
如果唔係,佢又點會俾一班舊學制的人阻住新學制成功咁推行呀?
英文,,今日test unil4,,,呵呵,,
又係溫左書,,所以又拎滿分,,
仲串埋羅白,,,佢無拎滿分!!!
lunch,,死雀屎言語上係咁騷擾我,
我真係好狠咁打左佢一餐,
但係佢仲唔識死,
係我課室個到同我玩相撲,
我差D俾佢推到死咁濟,
男仔就係得鼓蠻力!!!-口-""
|