blue131918
暱稱: 寧靜茶
性別: 女
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
心底話
感受
「有朋自遠方來」
我想我得了抑鬱
我的「存在」真的存在...

日誌分類
全部 (352)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
羅白sina blog
My Xanga
夢符YAM BLOG

日誌統計
文章總數: 352
留言總數: 355
今日人氣: 7
累積人氣: 21959

站內搜尋
RSS Feed

2010 年 1 月 21 日  星期四   晴天


內疚感膨脹 分類: 未分類

最近發生左好多野,,

多到,,,我連打日記都覺得好沉重。

我知道我呢份人終有一日會玩出火,

係呀,,玩出火,,激嬲左卓man,,

我第一時間,,就反省自己,,

之後就去左同卓man道歉,

雖然佢話佢無乜野,

但係我自己就耿耿於懷,

一直都覺得自己又再一次

無資格再同班男仔做朋友,

好辛苦,,個陣個心痛到想喊,

我揪住自己個心口,

連續深深咁吸左幾啖氣,

我先發覺自己D眼淚流左出黎,

我好想大聲咁喊,,但係我又唔想俾屋企人知,

因為我好難開口我喊係因為我好內疚,

好內疚自己去挑釁人地。

都唔知係咪因為以前O既事,

令我變得太過著重一D人地已經忘記的事,

但係到左而家我都無辦法去擺脫呢個性格,

成日都係咁,當人地一嬲自己,唔中意自己,

第一時間諗到嫁,,就係點解自己唔去死?!

點解仲要係呢個世上到惹人討厭,,

但係自己卻無勇氣去實行,

次次都係咁,結果就一直懷著份內疚做人,

唔去面對,唔去理會,,,,

個次整到皇上都一樣,,

雖然皇上話無野,,,但我自己就一直介懷,,

所以好少去同皇上傾計,

就算傾,,我都好正經咁傾,,

一D同朋友傾計的氣氛都唔敢散發,

真係一個欺善怕惡的人,所以我先咁憎自己!

 

同曾浩傾完,,,或者真令我明白,

係我自己鑽牛角尖,係我自己死牛一邊頸,

成日都怪自己,,但係其實人地真係原諒左我,,

而家我希望的是,,我曾經得罪的你們能夠原諒我!



« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 352 | »



tofumonzter@createblog.com