岩岩睇左家姐個xanga,
先記得起我同家姐睇到電視有海葬的對話...
「鄺倩彤,第時都幫我海葬呀!」
我第一時間就答返佢,
「咪傻啦!呢D野梗係等你D仔女去做嫁嘛!」
我之所以咁答佢,係我覺得佢咁樣講,
就好似佢好快就要離開我咁,
我唔想有咁的感覺,所以就咁樣答返佢,
我成日都諗,第時我家姐一定會結婚,之後生仔,
我細佬會結婚,之後會有BB,咁樣我父母就有外孫同孫仔抱,
而我就唔結婚,淨係照顧返父母,
我知道一旦我都結婚,我肯定唔會照顧我父母,
因為我係一個好懶的人,,
係咪好唔孝順呢?!所以我都係決定唔結婚了。
你會問,咁你死左個陣,邊個送你終呀?!
若果我好彩,我家姐同細佬生的都係好姪仔,
咁我就只好拜託佢地,
如果唔係,咁我就自己搵個森林自生自滅了,
畢竟,我都唔係養佢地個個,所以佢地無義務送我終!
今日英文堂,mr lee終於講真話了,
佢令我真真正正,有證有據咁明白,
我地呢班末代會考生,係俾政府遺棄的一班孤兒,
所以我地真係升唔到中六,
大家可以打定輸數,出黎做野啦!
因為就算我地重讀,都只係白費心機,
教育局班人從來都未諗過會俾我地
呢一班曾經失敗的人再次奮鬥,
唉,,,,,或許第時講返起我地咁樣俾人遺棄,
自己真係會好唔順氣,更何況係而家?!
今日早會就找左歌唱比賽個獎,
咁係兩個獎牌,,無錯!!係兩個獎牌,
但係我地有六個人,點分呢?!
ms lam就慷慨咁退讓,
而珊珊因為自己有獎攞,
所以就無得爭,咁樣就淨返四個人爭,
咁ms lam就話等畢業個陣,
大家先決定邊個要啦!!
lunch打波個陣,黎嘉俊拎左個新款排球黎打,
好中意個個波呀!!!
但係黎嘉俊D殺波真係好大力,
我淆底唔敢接,,不過聽到個波打到牆個陣"彭彭"聲,
我諗個波好快就會報銷了!
中文堂,莊sir同我地一齊睇返"星期二檔案",
個主題係"家在寮屋區",,
咁睇返先知寮屋D條件唔係好差,
而且幾千蚊一年渣,仲要有成幾千呎,
咁鬼正!!!!^口^
英文補課,mr lee起勢要我地做成兩篇文,
搞到我做到5點4到先走得,,
好憎作文!!!!!!!!!!!!!!!!>W<
P.S:最近睇緊《鐵齒銅牙紀曉嵐IV》,,正到爆!!!
|