而家因為全球暖化,
所以衍生左好多不同的壞影響,
例如:冰川融化,海洋水位上升,
雖然呢D個個都知,
但係有冇人知,其實呢D係由我地人類一手造成呢?!
你實話:「梗係知啦,唔知個個都唔係人啦!」
不過你有冇諗到既然係由我地造成,
咁我地有冇諗過點樣去補救呀?
我諗你會話:「嗯...我單丁人薄,做唔出D咩嫁喎!」
係呀!!就因為個個都咁諗,
所以個個仍然唔睇電視就繼續開,
唔用電腦就繼續開,
去shopping,,買一個LV手袋就拎個紙袋,
去超市買罐頭就用一個膠袋,
發泡膠飯盒日日都用一個,,
荒死會蝕左俾人咁,
年年都黎成廿幾場山火,
次次都燒左十幾個球場,
我想問:「想點呀?!」
都講左好多年要環保,
但係點解到左今時今日先黎注意,
俗語說:「臨急抱佛腳!」呢句唔單至可以應用係學習,
亦都可以應用係我地人類對於大自然的態度。
大佬呀!因為全球暖化而導致
第一個死的唔係我地人類黎嫁,
係北極熊,係海洋生物,係陸上生物,
最後先會到我地嫁!
你地到底係咪要所以生物都死晒,
淨番人類係到,你地先開始後悔?
係開始而唔係已經後悔呀。
我成日都話,要拯救地球同埋其他生物,
唯一辦法就係我地人類絕種,
只要人類絕種,二氧化碳的急速上升的情況便會舒緩,
因為只有人類先識用電,燃燒化石燃料,
然後不需理會地排放溫室氣體於大氣,
而導致今時今日的全球暖化,
無左人類,瀕臨絕種生物唔再會
因為人類的濫殺而消聲匿跡,
但係呢個情況直至冰川完全融化,
我諗都無可能實現到,
因為人類係最識得"逆地而生"的生物,
所以人類會因為全球暖化而絕種的諗法,
你最好收埋,人類絕對係呢個地球最後滅亡的生物,
因為我地都太自私了!
|