blue131918
暱稱: 寧靜茶
性別: 女
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
心底話
感受
「有朋自遠方來」
我想我得了抑鬱
我的「存在」真的存在...

日誌分類
全部 (352)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
羅白sina blog
My Xanga
夢符YAM BLOG

日誌統計
文章總數: 352
留言總數: 355
今日人氣: 8
累積人氣: 21960

站內搜尋
RSS Feed

2010 年 2 月 1 日  星期一   晴天


慢機?爆粗無面俾! 忿怒 分類: 未分類

香港人做咩都要快,

所以對於日常要用嘅野,

佢的效率都一定不能慢,

特別係電腦。

好多時候好多人對於部電腦上網好慢個陣,

佢地都會好唔好"老脾",

有D人神經失條嫁呢就會同部電腦講:

「有冇搞錯呀,咁鬼慢,想點呀?!」

「X你老X,X街,咁X慢,食X大呀?!」

以上的例子就係我,,

不過粗口個到當然唔係成日講啦,

係講都唔係對人,係對部腦;

咁有D人就會好暴力咁樣狂打部機,

就例如係咁禁個鍵盤,貌似要禁壞晒D制咁!

通常呢D都係打緊機嫁男仔,

梗係啦,,打到最緊要個關先黎慢,

俾你都會發脾氣啦,,,

所以我真係唔明白點解我家姐可以容忍自己部電腦咁慢。

自從我有左部手提電腦後,

我同我家姐就分開左黎用電腦,

佢就用返原本個部,唔知係咪因為佢部電腦擺左落房,

唔夠位俾部腦散熱,所以部腦上網上得超慢,

開成5分鐘機,,仲要俾成3分鐘佢去load機,,

之後上網,,,佢又要成1半鐘黎連線,

真係等都我火滾,,好啦,,終於上到我想上的網頁,

佢一粒聲都無響就黎同我玩熄機,

我真係"禮手"就掟個滑鼠落個螢幕到嫁啦,

加多一句好順口的粗口,,

真係呀,,我等左勁耐,,

等我搞掂晒D野佢黎同我熄機?!

由此得出,,我唔係一個好有耐性的人,

同時,我家姐係一個強人!!

 

今日貌似無咩野講,,,淨係知道好多同學開始做PP了,

而我一科都無諗過要做,,

似乎"發憤"一詞離我愈黎愈遠了,,,



« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 352 | »



tofumonzter@createblog.com