香港人做咩都要快,
所以對於日常要用嘅野,
佢的效率都一定不能慢,
特別係電腦。
好多時候好多人對於部電腦上網好慢個陣,
佢地都會好唔好"老脾",
有D人神經失條嫁呢就會同部電腦講:
「有冇搞錯呀,咁鬼慢,想點呀?!」
「X你老X,X街,咁X慢,食X大呀?!」
以上的例子就係我,,
不過粗口個到當然唔係成日講啦,
係講都唔係對人,係對部腦;
咁有D人就會好暴力咁樣狂打部機,
就例如係咁禁個鍵盤,貌似要禁壞晒D制咁!
通常呢D都係打緊機嫁男仔,
梗係啦,,打到最緊要個關先黎慢,
俾你都會發脾氣啦,,,
所以我真係唔明白點解我家姐可以容忍自己部電腦咁慢。
自從我有左部手提電腦後,
我同我家姐就分開左黎用電腦,
佢就用返原本個部,唔知係咪因為佢部電腦擺左落房,
唔夠位俾部腦散熱,所以部腦上網上得超慢,
開成5分鐘機,,仲要俾成3分鐘佢去load機,,
之後上網,,,佢又要成1半鐘黎連線,
真係等都我火滾,,好啦,,終於上到我想上的網頁,
佢一粒聲都無響就黎同我玩熄機,
我真係"禮手"就掟個滑鼠落個螢幕到嫁啦,
加多一句好順口的粗口,,
真係呀,,我等左勁耐,,
等我搞掂晒D野佢黎同我熄機?!
由此得出,,我唔係一個好有耐性的人,
同時,我家姐係一個強人!!
今日貌似無咩野講,,,淨係知道好多同學開始做PP了,
而我一科都無諗過要做,,
似乎"發憤"一詞離我愈黎愈遠了,,,
|