我係度諗若果第時我老左,
而我又無兒無女的話,
我真係唔會入住安老院,
你話呀!而家咁多老人家,
又有咁多安老院,
都話唔夠俾晒D老人家入住,
因為人手唔夠喎,,
咁又係喎,1個護理員要照顧成40個老人家,
俾著你呀,要你睇住40個嬰兒的話,
你又得唔得呀?!將心比己呀,
邊有可能一個人可以照顧到40個行動不便的老人家?
你估而家D老人家仲係之前做到70幾歲都可以去行山個D咩?!
唔係嫁啦,,,唉,,,,
所以咪搞到而家D護理員脾氣咁差囉,
自己情緒都唔好又點樣用一個好態度去照顧班老人家呀?
但係咁樣都唔代表我可以體諒個位護理員塞個阿婆食便便,
假如個護理員第時老左,要住安老院,
又係咁樣俾人對待,咁樣佢又會唔會去投訴?
好多時候,,我地真係要將心比己,切身處地,,
人係年輕個時就做到成隻狗咁,
到老左啦,,仲要俾人當係隻狗咁看待?!
咪搞我,,俾著我,我寧願自己搵個無人的地方靜靜咁死,
都好過係安老院咁"安享晚年"呀!
今日係chem堂發生左一D好神奇的事,
就係我個名係咁係mr tam把口到出現,
但係佢唔係鬧我呀,,
佢係讚我,,因為我之前兩份功課,
佢都覺得我做得好好,,所以特登show俾我開心下,
但個陣,,我可能開心得濟,,無乜表情俾到mr tam,
不過我心底裡真係好開心,,
中文堂,,莊sir失控了,,
一講起"牛"字,,佢就馬上想起日本的雪花肥牛同雪降肥牛,
之後又係咁講呢兩隻牛肉的分別,
講講下,,佢就想食,,好激動咁話今晚唔食牛,
要等到新年日本個陣就去食,,-口-""好羨慕呀!
今日用著左優惠卷請妍妍食雪糕,,
雖然唔係太昂貴,,(因為根本唔使錢,,)
但我同佢都食得好開心,,,(算係啦,,-口-")
之後送妍妍搭車,,竟然見到mr lee,,,,
哦,,,,,原本阿sir搭巴士的,,-0-"
我終於知道了,,
PS:望見個個同學唔係參加左c計劃,
就係係咁做past paper,我覺得好慚愧,
"努力"一詞從來都無係我腦海裡出現,
會考離我仲有幾多日?
原來我一直都唔知,,
|