2010年6月6日
今日係我等待了好耐的日子,
就係我中五的畢業聚餐,
我為了能盛裝出席,
買左一條裙,一件外套,一對高跟鞋,
更得到叉姐的協助---為我化妝~
雖然去到會場的途中,
我遇到一些意外,
就是我差點就與綺雯不能上埋同一輛巴士,
好在我著住高跟鞋都可以跑得快~
都趕得上~不過唔該WINNIE拉住我跑~
如果唔係我追唔到個BUS~
去到個會場~好細- -""
有大部分桌都睇唔到個台~
唔掂- -""
唔想講咁多睇相相~

我總共食左三盤野,
真係少~!!
但甜品真係好好食~~

酒店正門的指示~

彈琴的我係咪好高貴呢?!~

佢本來係小肥的,
係我求小肥送左俾我^^
熊熊好得意~=]

唔知點解覺得呢張映得我好強勢!!?

估下係邊個~
係陳生呀~但佢同毛毛撞衫- -"
lo sir,mrs chan,ms lam,ms cheung都話我著得唔錯~
lo sir仲話:auntie,你今日係真好掂~條裙....都唔夠你咁掂
我個陣~係佢講到中途都唔知俾咩反應佢了,
今日莊SIR有黎~但著到好..便服~
唔係好慣- -....
之後完左個聚餐~
同小肥,珊姐,羅白,何德去左睇夜景~
好靚呀!!仲有海風~好舒服!!!
不過我真係唔能夠應付高跟鞋,
著到好痛~- -""
下次都係唔著了~
今日都同唔到曹SIR映相~唉!!好失望呀!!
|