今日8點就要返到學,
所以同平時一樣咁早起身,
但係返到去,只係聽班中七唱歌,
(點解要咁做呢!?好鬼無聊 )
之後就叫每班搵代表,
諗下點樣向街坊宣傳堅中的開放日,
我聽到都O晒咀,,因為我係5E班代表之一!
同李家昌,肥him,小肥,小翠,細冼係度傾,
但係傾唔出一D好idea,,,
最後只好扮警訊,,黎一個校訊,,
我同細冼,小肥扮呃人個個,,
但係其實唔算係呃人的呃人,
(大家明唔明我講咩呀?!
我都唔係好明自己講緊D咩,,! )
咁我就扮晒最後《巴不得爸爸》個套電視劇
中胡杏兒扮馬姐個把聲咁,,,
即係八十年代的女人個把聲線,
我用個把聲去講對白,
居然成功俾我引到台下D觀眾笑喎,
幾咁厲害呀!!仲厲害的係,,
我地居然拎到個「最佳演繹獎」呀!!
你話神唔神奇,厲唔厲害,,
上台拎獎個陣,校長仲問我「你係咪扮聲個個呀?」
嘩,,,,幾咁有面,,!^.<""
之後完左個全學日,,,我唔諗住返屋企,
因為我10:45分仲有野做,
(係關於晚間服務事宜...)
但係我地係9:30放,,,
所以我就諗住係學校到逗留,,
但係ms lam急召我去做女工,
搞掂校刊個本野,,同佢做D手腳,
做完就岩岩好夠鐘,
仲唔使周圍走添,,!!因為我坐個個室就係集合地點,
咁ms lam佢地就教我地一D禮儀,
同我地的工作係咩,,,
我一睇張野,,嘩,,,我同小肥多野做到O晒咀,,
我寫左落我本筆記到,,
都寫左好幾頁,,,-,-


上面的係我聽日的行程表,,好多野做,,-,-"
下面的係我聽日做野時要注意的事項,,


而呢個上面的係我聽日接待同提醒嘉賓的對白,
但因為聽日有有外國人,,所以要講英文呀,,
但係我講定係伍永健講,,,就唔知了,,
(就算係我,我都會叫伍永健講,,!! )
咁我地傾完之後都12點半了,,
過晒時,,,但係我無乜所謂,,
因為2點個陣我又叫老師,
而今次係有關早上服務事宜,,
我聽日真係好多野做,,,-0-""實攰死,,!!
但係我就返左屋企食野先,,,
然後再返去,,,但係返去個陣都無咩做,,
好無聊,,而談sir都覺得好多人手,
但其實唔使咁多,,不過佢都無cut走我地,
因為有時我地真係好有用呀,,呵呵,,
之後4點幾佢就叫我地走了,,
我返到屋企,,,拿拿淋寫好聽日要講的話,
(上面個兩張相呀,,,,)
但係最麻煩都係英文,,
問魔哥,,佢D英文搞到我火都黎,
不過為求唔出醜,,我都係聽左佢講,
跟佢的翻譯,,,昐望唔好樣衰啦,,!!唉,,
神呀,,聽日請保佑我,,,,!!
|