今日a-math教定積分,,
望見都覺得煩,
我真係好難想像以前D人點樣去做呢D數,,
點解人類仲係要將好多野都複雜化,
真係唔中意簡簡單單咁,,,
唉,,!!人類有高智慧有時都唔係一件好事,-,-"
今日週會個主題叫"標竿人生",
雖然我知呢D要請嘉賓的,
係做得好辛苦的題目,
但係講真,真係好悶
不過我無唔尊重陳太同D嘉賓,
我有望住佢地,佢地講野個陣我都好少傾計,
但係都係覺得呢D題目好悶,,
引唔到我地興趣,
雖然話係四十周年校慶,
但係都唔覺得好有慶祝feel,
確實係好難要我地俾到D好反應佢地,
所以都有好多人訓著左,,
唉,,!!人類亦係無禮貌兼無耐性的生物,,=,=""
LUNCH,,我地又去練舞,,
唔知點解今日快得好"較關",
一個LUNCH又完成左成首歌的舞步,
不過搞笑程度都笑死左幫我地禁機的肥him,,
雖然我地完成左,,
但係我地仲未同新加入的盧sir同林華榮老師夾過,
所以我地就同盧sir佢地約左下個星期一lunch練,,
嘩,,!!好期待呀!
最後,,講下最近打波D野呀,,
唔知點解最近打開籃球D男仔,,
走晒埋黎打排球,
但係佢地又唔係打得好,
都唔知點解突然間咁有興致,
男仔心理思想比我地女仔的更加難以捉摸-,-"
所以佢地打得唔好,,
我都會串下佢地,,同埋啤下佢地,
所以佢地有時打失左個波,
都會望一望我,睇下我有冇嬲到,
哈哈,,特別係提子個樣,,
好搞笑,,^0^
不過放學打波個陣,
麥永雄打得勁麻麻,,
所以我係咁話佢,又拎佢同提子比,
因為提子個陣打得愈黎愈好,
特別係殺波,,
所以搞到麥生好唔忿氣,,
成日都發個波脾氣(發少少ja,,!!唔係好嚴重個D)
打到攰,,就返屋企了,,!!
眼訓,,-0-"
|