| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 15 日 星期二  |
| 師生歌唱比賽,,high到頂峰 |
分類: 未分類 |
好興奮呀!!
岩岩歌唱比賽之決賽的師生比賽,
我地同ms lam終於係台上面表演啦,,
初初我地上到台,,
得識我地個班人係度叫,,
(我聽到俾人喊得最大聲的係ms lam個名,)
(當然啦,,ms lam係主角喎,,!)
而其他人就無乜反應,
不過當音樂響起,我地六個步兵出去,
開始跳舞時,台下D人即刻狂叫,
所以搞到我地都好興奮,
但係可能跳舞真係會搞到無氣,,
我地成首歌差唔多全部都係嗌出黎的,
聽返曾浩錄返黎D片後,,,
仲聽得清楚,,(我知唱到走音個個係我呀! )
但係台上的我地跳得好,跳得齊,跳得泊得上專業,
呵呵,,之後都有幾個人問我地練左幾耐,
我好自豪咁講,練左3日,包埋隻舞點樣跳,
我地都係系3日裡而完成,
我地係咪好勁呢?
不過盧sir無口齒,
明明話會睇我地同埋幫我地揮牌,
但係人都唔見呀!!!!
要請我地六個食飯呀!!!!!
之後我地六個係到討論,
原來台下d人咁high係因為佢地無諗我過我地會跳舞,
所以初初就無反應,
但當我地開始跳個陣,佢地就明了,
而且ms仲話台下個兩位老師個樣都好搞笑,
好誇張,,唉!真可惜,,我驚得濟無望到呀!!
PS:陳太因為要唱歌,
所以著左件校服,
嘩,,成個人即刻後生晒呀!!!
不過又真係好掂,,!!
and如果想睇我地點跳
去以下網址:
http://www.facebook.com//video/video.php?v=206829969490
要有facebook先睇到的,,
|
|