| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 9 日 星期三  |
| 12月日記,開頭了 |
分類: 未分類 |
最近,,我變得好怪,,
明明呢幾日係有野打,
但係一起手,我就唔知有咩好打,
可能真係懶啦,懶左一個月唔打日記,
之後D日子都唔想打日記,
唉,,!!懶惰,真係一個令人頹的名詞!
今日有a-math test,
所以我就好俾心機咁樣溫書,
(但所謂的好俾心機都只係係小息個陣溫書)
雖然都好似無乜效用,
但我知都算okay了,
因為我知道我唔溫的話,
我連做都唔識做,
唉,,,不過微積分真係好難,,
唔聽盧sir講書,
我諗我連睇都唔會睇,,
因為書個D寫得好密,我先無咁多時間去睇,
-,-"我好懶呀何?我都覺,,但係有得懶,
有時都係一種福氣。
中文堂個陣,
成半班都諗都諗緊莊sir會唔會罰我地抄書,
因為今日有成半班都無帶五下冊書,
個陣,,當大家都知莊sir要無帶書的人抄書,
成半班都衝晒出去問人借書,
呢個場面真震撼,,有D同學借到就好開心咁返班房,
有D同學借唔到就好滕雞,,
因為唔想抄書,,,,,,,
好彩,,莊sir心情好,無同我地計,,,,
放左我地一條生路,
如果唔係今日莊sir就會受到半班同學的咀咒,
學生的怨念係好得人驚的,,!
今日就打坐咁多先啦!
畢竟都有成個月無打,,
有D唔慣,,,鳴!
|
|