blue131918
暱稱: 寧靜茶
性別: 女
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
心底話
感受
「有朋自遠方來」
我想我得了抑鬱
我的「存在」真的存在...

日誌分類
全部 (352)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
羅白sina blog
My Xanga
夢符YAM BLOG

日誌統計
文章總數: 352
留言總數: 355
今日人氣: 25
累積人氣: 21896

站內搜尋
RSS Feed

2009 年 12 月 9 日  星期三   雨天


12月日記,開頭了 分類: 未分類

最近,,我變得好怪,,

明明呢幾日係有野打,

但係一起手,我就唔知有咩好打,

可能真係懶啦,懶左一個月唔打日記,

之後D日子都唔想打日記,

唉,,!!懶惰,真係一個令人頹的名詞!

 

今日有a-math test,

所以我就好俾心機咁樣溫書,

(但所謂的好俾心機都只係係小息個陣溫書)

雖然都好似無乜效用,

但我知都算okay了,

因為我知道我唔溫的話,

我連做都唔識做,

唉,,,不過微積分真係好難,,

唔聽盧sir講書,

我諗我連睇都唔會睇,,

因為書個D寫得好密,我先無咁多時間去睇,

-,-"我好懶呀何?我都覺,,但係有得懶,

有時都係一種福氣。

 

中文堂個陣,

成半班都諗都諗緊莊sir會唔會罰我地抄書,

因為今日有成半班都無帶五下冊書,

個陣,,當大家都知莊sir要無帶書的人抄書,

成半班都衝晒出去問人借書,

呢個場面真震撼,,有D同學借到就好開心咁返班房,

有D同學借唔到就好滕雞,,

因為唔想抄書,,,,,,,

好彩,,莊sir心情好,無同我地計,,,,

放左我地一條生路,

如果唔係今日莊sir就會受到半班同學的咀咒,

學生的怨念係好得人驚的,,!

 

今日就打坐咁多先啦!

畢竟都有成個月無打,,

有D唔慣,,,鳴!



« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 352 | »



tofumonzter@createblog.com