blue131918
暱稱: 寧靜茶
性別: 女
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
心底話
感受
「有朋自遠方來」
我想我得了抑鬱
我的「存在」真的存在...

日誌分類
全部 (352)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
羅白sina blog
My Xanga
夢符YAM BLOG

日誌統計
文章總數: 352
留言總數: 355
今日人氣: 34
累積人氣: 21986

站內搜尋
RSS Feed

2008 年 12 月 16 日  星期二   晴天


歌唱比賽__合唱 分類: 未分類

今日上chem堂,
又見到個個梁SIR啦!!
講真,我真係唔係咁中意CHEM,
個D死人化學式螞蟻咁多,
點背呀?!
你估細佬仔玩泥沙咁容易呀?!
背.....!!
因為要寫邀請卡,
係落堂問左梁SIR佢的全名,
呵呵....原來梁SIR全名係梁兆高!

A-MATH堂,盧SIR剪左個頭,
真係好..好..掂呀!!><""
簡直係怱怱翻版呀!!
可惜我唔睇放學ICU,
今日教點與一條綫的垂直距離,
真係可以做死人,
好攰呀!!><""

英文堂,去左外籍老師到,
(識讀佢個名,唔識串!)
今日第一次見到好惡咁話人,
好驚呀!!!
之後返去MR LEE到,
又講ORAL,
唔掂啦,聽唔入耳,
如何是好?!!!!

LUNCH,拎住曾浩爭我的野飲,
飲飲下,心血來潮,
拎左余珊珊的香腸周圍走,
勢估唔到我跑到好遠佢都追住我,
嚇到我雞咁腳咁走,
珊珊,你嚇死我啦!!
之後打左一陣波,
同珊姐上左樓練歌,
但之後又無無聊聊拎穎若的結他扮福山雅治,
YO!!我好中意福山雅治呀!!^^

係閱讀堂訓左一陣,
之後上PHY,
講電磁波,好唔想聽呀!!
又到A-MATH,繼續講!!

到左歌唱比賽合唱啦,
我同珊姐係第一組囉!
超唔知點,
珊姐話好緊張,
但我唔知點解完全唔覺緊張,
哈哈- -""
本案我地諗住一上台就用日文向大家SAY HI,
不過我地一上台就播歌無時間俾我地講,
而珊姐一開始聽唔到歌所以入唔到,
就我入先,之後我地都唱得好自然,
之後珊姐話下年再玩過,
但係要ROCK...!!- -"
好期待!!



« | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | ... | 352 | »



tofumonzter@createblog.com