今日上chem堂,
又見到個個梁SIR啦!!
講真,我真係唔係咁中意CHEM,
個D死人化學式螞蟻咁多,
點背呀?!
你估細佬仔玩泥沙咁容易呀?!
背.....!!
因為要寫邀請卡,
係落堂問左梁SIR佢的全名,
呵呵....原來梁SIR全名係梁兆高!
A-MATH堂,盧SIR剪左個頭,
真係好..好..掂呀!!><""
簡直係怱怱翻版呀!!
可惜我唔睇放學ICU,
今日教點與一條綫的垂直距離,
真係可以做死人,
好攰呀!!><""
英文堂,去左外籍老師到,
(識讀佢個名,唔識串!)
今日第一次見到好惡咁話人,
好驚呀!!!
之後返去MR LEE到,
又講ORAL,
唔掂啦,聽唔入耳,
如何是好?!!!!
LUNCH,拎住曾浩爭我的野飲,
飲飲下,心血來潮,
拎左余珊珊的香腸周圍走,
勢估唔到我跑到好遠佢都追住我,
嚇到我雞咁腳咁走,
珊珊,你嚇死我啦!!
之後打左一陣波,
同珊姐上左樓練歌,
但之後又無無聊聊拎穎若的結他扮福山雅治,
YO!!我好中意福山雅治呀!!^^
係閱讀堂訓左一陣,
之後上PHY,
講電磁波,好唔想聽呀!!
又到A-MATH,繼續講!!
到左歌唱比賽合唱啦,
我同珊姐係第一組囉!
超唔知點,
珊姐話好緊張,
但我唔知點解完全唔覺緊張,
哈哈- -""
本案我地諗住一上台就用日文向大家SAY HI,
不過我地一上台就播歌無時間俾我地講,
而珊姐一開始聽唔到歌所以入唔到,
就我入先,之後我地都唱得好自然,
之後珊姐話下年再玩過,
但係要ROCK...!!- -"
好期待!!
|