今日去左MISS劉嘅飲宴~ 話雖如此~ 我地幾個學生仔只係去同MISS影相^//^ 琴日MISS好靚靚呀>X< 呵呵!! 同MISS影左幾張=D 唔知幾時有得睇呢=//= 我地影完相就走lu~ 之後我地幾個去左MK行左一陣~ 呵呵!! 比我買左一條靚靚嘅項鍊喔!! 遲D先post張圖上黎喇~ 嗯~ 好喇~ 講到呢到~ 我又要去睇書喇~ 88~