誰人認定愛始終會淡?!
botheredpan
暱稱: marspig
性別: 女
國家: 香港
« June 2013 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
最新文章
聖誕快樂
誰是低b?
開心
好耐都無...
haha
文章分類
全部 (184)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 23 日  星期六   晴天


haha 分類: 未分類

尋日終於k.o晒d考試了~~~~不過亦意昧著中四生涯完結了....所剩下的日子無幾~~

我細佬由今日開始放10日假...佢好似好開心....真服左佢!!我喜歡上課的日子呢!!!

好彩暑假有得番school補課姐..haha....

我好希望我地全班都順利升到...唔想無左任何一個....(不過對自己無乜信心...haha)

我同小雞,bonbon都好希望mermaid會升到...如果真係升到...一定要俾心機讀書呀!mermaid!!

雖然考完試...個個都好灰咁...不過既然都已經過左去咯...由佢啦,..成績係點...真係要出黎先知!

um...尋日表姐話叫我做多d運動keep fit.加上小雞今日又講左句野令到我好想keep fit!!!

我決定左....要去...做.....

 

 

 

野!哈哈...努力搵野做先!有野做,個人都會瘦架啦!!



2007 年 6 月 16 日  星期六   晴天


2007-06-16 分類: 未分類



2007 年 6 月 15 日  星期五   晴天


新blog既網址 分類: 未分類

http://www.wretch.cc/blog/botheredpan

而家我會打果個架咋@@"

大家去睇既話,得閒就記得要留言喇...哈哈哈



2007 年 6 月 13 日  星期三   晴天


周sir真係好好! 分類: 未分類

今日媽咪同婆婆番左廣州...祝佢地一路順風...表姐..你記得幫我好好照顧佢地呀^^!

第一日考試!考中文作文同埋閱讀!~作文果陣總係覺得有好多靈感...(可能係支筆俾左唔少力量俾我啦..haha)

作文有9個字多左出黎,真係悶到嘔...我又訓唔到既!放學果陣我就出左去九龍塘...之後又去左荃灣...攰到我嘔!

我經過間面包店,入面d蛋糕都幾好味,所以我買左俾2個細佬,打算帶番去俾佢地食,鼓勵下佢地溫書^^!!!

番左黎就番左學校,果陣見到春姐@0@..之後上左7樓既自修室...郭sir佢....教得我2分鐘就走左-0-"..

好彩我仲有奶奶同佢隻monkey係度溫書...econ原來都好多野記>0<"...好彩奶奶唔嫌我煩...咁有耐性講我聽..呵呵

我地溫左一個鐘度啦..周sir過黎同我地傾計...佢問我地有無咩唔識...我就話d需求彈性果d...周sir真係好好像,就算佢唔係

教我地econ,我問佢d問題,佢都好認真去諗同埋好有耐性講解俾我地聽...周sir...真係好多謝你呀!!!!你真係一個大好人>3<"...

你係呢間學校最好既ar sir!!!!!無人能夠取代你的呢!!!!!周sir仲同我地講左d作文有咩技巧...我真係0係ar sir身上學到好多野^^!

thx>3333<"後尾ar sir老婆打電話黎叫佢番去食飯....呵呵...真幸福!~媚媚問我ar sir有無仔女...我話無...

換著係其他人..好似john lo果d,一個仔女都無,我會覺得佢地無仔送終,真可憐!~不過我唔會咁諗周sir,因為...我地成大班

已經係佢既仔女呢...佢係我心目中就係一個好爸爸,因為我記得form1果陣,佢做我地班主任!!果陣就算我曳,佢都無放棄過我..

>333333<太好太好了!!之後我同媚媚,mother a同埋cucumber一齊番黎...佢地幫我同媚媚溫左第11課..hehe...

mother a同媚媚囉...d串人功力實在進步左超多,成日都串我....無陰功咯...不過其實...

我幾鍾意呢種feel^^嘻嘻!!



2007 年 6 月 12 日  星期二   晴天


溫書的一天 分類: 未分類

早上番到去果陣見到herny同查理B,果陣我自動行埋去問佢有無事,問佢仲會唔會係度讀,佢話唔知...

我知其實佢都好唔開心架...始終同班左咁耐...都會有好多不捨...後尾唔知點解佢地無啦啦又走左...唉...

今日好多堂都係拎黎溫書溫書再溫書!!我上chem堂抄maths d答案抄到手軟,陰功!!!

而且今日知道左某人都幾多野,好多野仲要係我估唔到既添!!~~原來好多野都唔可以淨係睇表面!

好多堂都無同小雞一齊溫書,因為佢要溫力學果d,我就要溫econ!bonbon同mermaid又無番,唔知係咪真係留

係屋企溫書呢可..哈~pe堂我同媚媚同埋sam係度溫econ,好搞笑...haha...傻婆媚串左好多T^T

放學同雞一齊搭車番黎,傾左好多野...haha..果陣仲見到了''L''添...L佢...對小雞真的特別不同的呢...

而小雞...見到佢都...會好SWEET咁笑...SWEET添啦而家...哈哈...後尾去左買麵包食又係樓下傾計!

都傾左好耐下...都係傾...某人與某人...凡事真不可以看表面的呢!!!溫書去了~聽日考試, 大家一齊努力!!