我思故我在
為了証明自己的存在,每天不停的在進行腦部活動,但尚幸未有多生華髮 ...
cbkawai
暱稱: Michelle
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我走喇~
我係乜水?
我係咪應該放棄?
Baking ChowChow
Annoying commercial
文章分類
全部 (695)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 695
留言總數: 135
今日人氣: 18
累積人氣: 23430
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 12 月 10 日  星期日   晴天


更衣室 分類: 未分類

每個星期日朝早都會去gym,出完一身汗就梗是要沖涼啦。但當你一身光脫脫嘅時候,有一個女性「實Q」喺你身邊行嚟行去,你會覺得點???

又或者係當你沖完涼嘅時候,有另一個member(梗係女人嚟啦~)眼甘甘咁望住你 - 重點係你當時成身只有一條大毛巾,而你正準備著番衫 ...

我知男人會想睇吓人哋支「茅」係長定短,咁女人又係咪會對第二個女人對「愛美神導彈」有興趣呢?  想睇就睇四仔啦~ 要幾長有幾長、要幾大有幾大囉~



2006 年 12 月 9 日  星期六   晴天


又到聖誕 分類: 未分類

一踏入12月,個個人都好似好開心咁,plan去邊度、plan要做啲乜。我都有好多plan,日頭趕file,月個做training、月尾出trip,咁就一個月喇。講來講去都係公司嘢,自己?有覺好瞓就偷笑啦,仲講乜希望吖~

究竟我幾時先可以真正咁rest in peace呢?



2006 年 12 月 8 日  星期五   晴天


MuiMui病咗~ 鬱悶 分類: 未分類

MuiMui又發燒啦~  今次仲高到102度。佢爸爸媽媽又返咗,唯有由我呢個姑姐帶佢去睇醫生囉。

MuiMui真係好乖,又唔喊又唔扭計,佢甚至連打針都只係叫咗一聲就無再喊。學老豆話齋,真係睇見都心痛呀~



2006 年 12 月 7 日  星期四   陰天


牙膏 分類: 未分類

你用乜嘢顏色嘅牙膏嘅呢?我屋企有色、色、色,以前用過色,仲有間、間 ... 真係多「支」多彩。

喺我屋企,牙膏就好似我啲香水,唔同日子、唔同時間可以用唔同味或者唔同顏色嘅牙膏。

唔單只顏色、味道,仲有來自唔同國家。白色嘅係中國佳麗,因為兩老話用咗唔會咁容易有牙週病 - 而老豆亦因為用咗佢,牙週病真係好番。黃色嘅係本港代表 - 高露潔,不過真實國籍無人知。而藍色嘅靚女,係話自己來自英國嘅「大陸妹」。有時仲會有喺旅行時帶返嚟嘅日本妹、賓妹、泰妹 ...

十足十聯合國 ...



2006 年 12 月 6 日  星期三   晴天


浪費生命 分類: 未分類

喺我嘅朋友圈子中,三頁公司嘅電腦系統「屎」,係出晒名嘅。唔單只成日down機,依家仲連retrieve同save都耐過人。

今日,我就試過用超過3分鐘去開一個file。我點知超過3分鐘?因為我去玩厠所都未開到。依家,我就係用緊打呢個blog嘅時間save一個file。又超過3分鐘啦,都仲未得呀。唉~

你話~ 有啲咁嘅IT Support,香港嘅IT泡沫想唔爆都幾難。



2006 年 12 月 5 日  星期二   晴天


量詞 不安 分類: 未分類

選擇題︰

一(?)橙    (A)粒   (B)個     答︰現今大部份人都講「粒」,我以前學嘅係「個」

一(?)蕉    (A)條   (B)隻     答︰現今大部份人都講「條」,我以前學嘅係「隻」

一(?)蛋    (A)粒   (B)隻     答︰現今大部份人都講「粒」,我以前學嘅係「隻」

仲有好多例子,多不勝數 ...

死啦~ 依家啲人啲廣東話咁奇怪。究竟係我錯定人哋錯呢?唉~ 難怪今日啲後生仔嘅中文水平下降 ...



老鼠城 分類: 未分類

無錯~ 又係老鼠城,我今日又去喇~

一個平常嘅星期二,唔係假期,又唔太近大時大節,所以唔係好多人,而我就可以自由自在咁玩。一個人,係就係有啲悶,不過勝在想玩乜就玩乜,唔駛理同行人嘅反應 - 因為根本無所謂嘅同行人。

估都估到,唔係weekend就一定係自由人嘅天地。不過佢哋可能受咗阿爺嘅教誨,要做個文明人,所以就比以前嘅表現好咗好多,唔再四圍「mau」,四圍放飛劍。

睇show嗰陣又有啲嘢見到同諗到。有一個「小妹妹」(10多20歲對我嚟講都係小妹妹囉~),同男朋友仔去老鼠城玩,唔計食兩個人都over5舊水,如果仲要shop吓就隨時過千。嘩~依家啲後生真有米~再睇真,小妹妹用嘅係名牌袋,手戴Tiffany手錬。除非兩樣都係A貨,否則佢老豆老母 / 條仔要供養佢都幾「甘」。

乜依家啲後生咁materialistic架?????



2006 年 12 月 3 日  星期日   晴天


明日之後 / 中譯︰後天 分類: 未分類

明珠台又播「明日之後」,而且又係冬天,睇到我心寒身又凍。點解次次睇親都係咁凍嘅?

我第一次睇呢部戲嘅DVD時,係一個好凍嘅年初三。真係諗起都覺得凍呀~



2006 年 12 月 1 日  星期五   晴天


偶遇 分類: 未分類

今日下晝請假去接老豆出院時,喺地鐵撞到老同學Simon,講嘅不外乎係果啲︰最近點呀 ... 不過有啲問題係我唔敢問嘅︰你太太點呀?有細路仔未呀?

依家啲人離離合合,今日結婚,聽日就已經離咗,我點敢問呀?費事大家尷尬啦~

都係我好,十年如一日,一條友~



2006 年 11 月 30 日  星期四   晴天


Tired 分類: 未分類

Haven't updated my blod for a few days because my pa was sent to hospital again.

Guys~  Please do take care of your parents during cool / cold days.