無錯~ 又係老鼠城,我今日又去喇~
一個平常嘅星期二,唔係假期,又唔太近大時大節,所以唔係好多人,而我就可以自由自在咁玩。一個人,係就係有啲悶,不過勝在想玩乜就玩乜,唔駛理同行人嘅反應 - 因為根本無所謂嘅同行人。
估都估到,唔係weekend就一定係自由人嘅天地。不過佢哋可能受咗阿爺嘅教誨,要做個文明人,所以就比以前嘅表現好咗好多,唔再四圍「mau」,四圍放飛劍。
睇show嗰陣又有啲嘢見到同諗到。有一個「小妹妹」(10多20歲對我嚟講都係小妹妹囉~),同男朋友仔去老鼠城玩,唔計食兩個人都over5舊水,如果仲要shop吓就隨時過千。嘩~依家啲後生真有米~再睇真,小妹妹用嘅係名牌袋,手戴Tiffany手錬。除非兩樣都係A貨,否則佢老豆老母 / 條仔要供養佢都幾「甘」。
乜依家啲後生咁materialistic架????? |