仲有兩個半鐘頭2006就成為過去。回想今年發生過嘅事,唔開心遠多開心嘅事。
喺我嘅Top Ten入面,第一位係父母病情有慢慢轉壞嘅蹟像。因為咁,我嘅心情亦同樣變差,成日發脾氣。我變得唔鍾意返屋企而喺公司開OT。
第二係Regional Office「結業」。雖然,我唔係話同每一個人都好friend,但共事咗7年,多多少少都有啲感情。一旦分開,姑終有啲唔捨得。
第三,我終於可以將心入面一啲「垃圾」開除。乜嘢CLP、Solo、毛筆、怕醜仔... 都已經成為過去。我又可以開開心心一個人。
第四,我又暴肥~! 無論我點勤力做gym,都一樣通肥。OK。肥就肥啦~ 照食~!
第五,由於公司重組,我開始report比美國。老闆係一個美國grandma Jackie,但其實我係同一個黑人女人work。我唔mind佢係乜人,我只希望佢係一個reasonable嘅人,而Cheryl佢正係一個咁嘅人。不幸中之大幸。
第六,我變成一個frequent traveler。由10月開始,我真係個個月都要飛。唔係晒命,咁飛真係好攰。但我知呢啲係我想上位嘅代價。OK~ 呢個世界上乜都give and take嘅關係,我唯有接受。
第七,我迷上美國電視劇"House"。Hugh Laurie係上天一個上等嘅作品。有好家庭背景、好教育背景、好藝術收養、亦都幾型喎 ... jealous ...
第八、第九、第十都係我想死,真正咁死,永遠離開呢個世界。 |