今日係教會一年一度的交職主日,我也更新了一些事奉剛位,明年我會加入主日學,係逄星期日早上 11:30 係學校 4 樓,我負責 5年級至中一,如果你地有時間,我誠意邀請你們參加﹗
主日完結就立刻開主日學會議,一開完會就同朗、冬和另一同學打籃球,好開心,後來 化化 都黎左,我地傾左 5-10 分鐘計,他們就去社區,我就回家準備一下。(講好左第日再打)
因為夜晚去行夜山,在途中有一個山友佢拉傷左,於是我同佢交換背包,佢個背包重到呀....簡直舉步維艱,在途中為這位山友禱告,最後行兩小時的路,差不多行了三小時多,但感恩山友經過休息後好好多。
最後也平安回到家,可以打到日記仔比你地睇。
今日集隊好多隊員冇返,唉
在基督教教育時間裡,我們用左一個新方式,由madam Tse 主力,我和黃 sir 幫手,我們三人一起做播音劇,之後問返隊員聖經所提到的是甚麼和他們學到甚麼;原來我個組個個都係精英。 (雖然基教最叻個兩個冇返,但今日佢地都表現得很好)
然後隊長和舊 b 分享將來的方向、另一邊則唱 bb 歌;好快這些就完結,我地就分返去 camp 六組,一齊講返去 camp 的點點滴滴,真係好開心~ 可惜 諾諾、曉靜...等人冇返....
講起諾諾有件事對佢唔住,就係我冇法那到通告 e-mail 比佢,希望佢原諒我啦,~~
今早與家人上茶樓飲茶,之後我就出發到大埔火車站與朋友會合。
因為我們幾個人一齊入去烏交滕食走地雞、新鮮菜、家鄉豬肉,真係好好味﹗
食完我地就出發,由烏交滕走山路到三椏村,三椏村位於印州唐海岸公園,好靚好靚, d 水又清澈,~我地係三椏村食左豆腐花和探過營地,看看日後會不會有機會在這裡舉行露營。之後我們就用第二條路回烏交滕。
總共行了三小時三十分,算好容易的路。
晚上回家洗白白後,就到家姐家食晚飯,亨受了家庭之樂﹗姐夫還特地從公司回來與我們吃一頓晚飯,再回公司公作﹗正﹗