今日同隊員們一起去可口可樂廠,好開針(佢地好鍾意咁講好開心,我都學下)﹗
我個組由子豪負責做組長,今日佢的表現十分良好,幾有領導才能,不過有時就只係顧住影相囉﹗(不過佢冇叫我同佢影喎,好彩朱 sir 幫我同佢影左張相! ^^)
不過中間發生左件小插曲,令子豪有 d 唔開心﹗嘻﹗咩事就大家自己問佢﹗
從可樂廠回到學校後,按照一般程序報告、降旗.........他們回家、我們團契.....
團契後,與團友們 dinner ,dinner 完就返家﹗
上網見到 d 隊員,我就同佢地傾左好耐,知道左一 d 佢地的秘密﹗話明係秘密當然唔講得啦﹗哈哈﹗
|