今日境然唔知醒,起身已是八時三十分,於是乎用最快的速度,去到富貴食早餐,食完就返主日崇拜(仲見到阿北)、肢體交通聚會,肢體交通聚會由黃 sir 同 madam Chan 負責,我地大家玩得好開心,我有幸同子峰媽媽、址晴媽媽、madam Lam、周 sir 、隊牧......等等一組,最後我地個組得到第一名﹗

之後我就要幫瀚葆哥哥婚禮練詩,今次練詩由陳老師做指揮,她還指導我們許多唱歌的技巧.......(不過我依然唱得唔好.....
) ,未唱完我就要先離開,到教會辦公室中開會,一開就是三小時了.............﹗
開完會五點,與黃 sir 同 madam Chan 一起到沙田廣場,我們一人買了一個睡袋,之後我就去左剪髮,同個理髮師傅傾計,最後個頭比佢搞左成個鐘,但係個頭....
唉....你地星期六見到就知架啦..﹗不過個日唔該唔好過黎好似睇動物咁睇我........﹗
晚上回家家庭樂,與父母吃晚飯,打比韋生、吳小姐,傾左幾句,最後韋生因媽媽要返大陸,所以星期日不能探望;另外星期日會同吳小姐傾下計,我與 madam Tse 傾過會約吳小姐食 lunch (個日就等嘈蛇請佢地食飯,順便慶祝 madam Tse 生日)。因為約唔到韋生之原故,所以我通知 Madam Ming ,Madam Ming 安排我們去探另外兩位隊員﹐所以明天晚上就要約他們了﹗(為我祈禱)
整理晒一齊後,諗住同朗傾下 icq ,點知一將隻眼仔插入個電腦入面就死機了.....﹗哈﹗整返後,佢又 away 緊,唔知佢係咪好忙呢﹗就係呢個時候,家姐、姐夫突然出現係我家,上來聊天,聊了差不多一個小時,也津津樂道。
p.s. bb 小貼士 : 今週生日之 BB
鄧冠浩(4)、Madam Tse(7)、周宏俊(8)、梁康琪(10)、Madam Bobo(10)
當你見到佢地時,記住同佢地講聲生日快樂﹗
|