今日一放工就立刻動身,快步到巴士站,一到就見到 46x ,感謝神所以我好快可以返到大圍。
一下車就去 711 買兩份三文治,係 711 入面見到水華同韋氏兄弟,於是俊傑同俊軒話比我聽 911 可以去探佢地,同埋帶左我望下佢屋企個門口,佢地話等我到時識路,唔好去錯喎﹗
之後我返到學校,同 madam Mak 一齊食 lunch ,邊食邊同隊員門傾計,同佢地分享糖糖,中間 madam 仲爆我 d 秘密,好彩唔係咁多隊員聽到。哈哈﹗之後烏冬仲問,點解我成日都咁冇記性,好簡單,呢個就係老化o既原因。
過了一會,我就要叫 fall in ,點知係中間有個口令叫錯左,可能真係好耐冇叫啦,第二次要比心機先得﹗如果我下次再叫時,請各隊員為我祈禱﹗

fall in 、報告,之後就係基督教教育時間,今日教出35 - 36 章,教會幕,真係好難教,好傷腦筋;感謝神又過左,之後就係步操同活動;在活動中,我同妍妍講一個秘密,個秘密完來唔係秘密,一早大家都知道,哈﹗之後陳生整到妍妍隻眼,慘﹗
完左之後我地有一 d 執野、檢討時間,商討了一些事,我們就各自分散,有的返團契、有的去食 tea,我當然係返團契,聽了 daniel 爸爸、媽媽分享異國風情,願神保守佢地一家的事奉。
團契完左,我地係教會辦公室裡面食飯,一邊食一邊傾,中間就係慶祝 daniel 、 madam Bobo 同 chosir 生日,又食蛋糕,唔經唔覺就八點半,好快你地會見到我肥左好多好多﹗哈﹗
一天就完晒,回家............見到翠、冬,就同佢地 icq 左一陣﹗
|