|
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。
#calendar##
:: 最新日誌 ::
:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言
:: 我的好友 ::
:: 我的連結 ::
|
| 2005 年 12 月 6 日 星期二 |
 | |
12月6日  |
今日好鬼死凍啊,我有d唔想番學,第一堂maths好悶,悶到就訓左咁.....小息完就轉位啦,唉我次次都係坐個幾個位既,
坐到我都悶啊,跟住pe堂我又係著上身校服,下身波褲嘩真係型到爆啊,跟住lunch落左去食野,同做正經野,跟住上黎又
備啊sir叫左去罰企-.+"""......下就個2堂唔洗上去左睇個個咩...幾好玩唔洗上堂正,不過我地班輸到低賣地褲都唔店..
一邊玩一邊係到串奄春嘩very good啦,放左學落左去葵芳,同簡頭,呀片,肥聰係到坐左陣,跟住就等埋中仔哥一齊番屋
企啦,好心你啦中仔哥咪成日搞事啦,乖乖地讀下書,溝下女唔好咩,咪做d多餘野啦^^
|
| 發表時間︰2005-12-06 08:20 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 4 日 星期日 |
 | |
12月4日  |
昨晚睇波睇到3點幾,唔知點解10點幾就起左身啦,跟住中仔佢地落左去打機,點幾鍾我就落左去啦,係到做下正經野打下
機咁,跟住簡頭就黎左啦,我地就一齊打啦,打到3點幾我就同簡頭周圍行下,跟住佢要落葵芳搵奶粉,我咪送佢去搭車囉
跟住我就番屋企啦,因為要陪我啊媽去買電話,5點幾就去左買電話,買到9點幾就番左黎啦,佢條友仔有得買我冇得買無
奈...佢話問下我啊爸先喔希望得啦,今次買左一定唔會唔見既....... |
| 發表時間︰2005-12-04 09:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 3 日 星期六 |
 | |
12月3日  |
今日9點幾備呀饒嘈酲左,佢昨晚留左個銀包係我屋企,叫我落樓下備番佢,跟住就番屋企食野啦,跟住中仔就黎左,我就
陪左佢去左剪頭,冇理由要我一個等佢嫁媽,咁咪叫左奄春落黎一齊等,奄春同我講佢星期五打比賽佢做葵青隊隊長喔,
奄春勁啊,不過佢叫我星期五去睇既,我冇去到啊....soory啊春春,我應承你,你下次比賽我一定去嫁,要叫埋玲玲一齊去
好冇啊^^跟住就我地就去左長沙灣打機啦,係地鐵站等埋簡頭,我地就去打機啦,打到7點幾雞龍就黎左啦,我9點幾就同
簡頭一齊走左啦,because要番屋企睇波^^v今日玩得幾開心,正啊 |
| 發表時間︰2005-12-03 10:19 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 1 日 星期四 |
 | |
12月1日  |
今日番到學校見到個個人掛住個條紅絲帶,都唔知咩事,跟住問人先知今日係世界愛滋病日,跟住小息咪立刻去拿左條
嘩我帶都very型啊,kaka,跟住英文堂,又係落左去睇電影,正啊,不過次次都係睇個幾個字,好心就睇耐d啦,有好睇,又有
靚女睇,kaka跟住中文堂2堂都係到作文,lunch同左簡頭,麼囉,個d上左去食,跟住lunch係學校打波,死人奄春次次都係
到玩野,備人笑到死,跟住科學堂睇埋個d豬心,唉臭到pk,我係咁係到串c_wai同玲玲姐仲好奄春,超級好玩啊,放左學就
落左葵芳啦,咁岩見到玲玲姐lily姐個d,仲唔串爆佢地咩kaka.........
|
| 發表時間︰2005-12-01 08:01 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 30 日 星期三 |
 | |
| 11月30日 |
今日又要番學啦,唉唔知點解呢排成人病既,7點幾我就去搭車啦,今日個班車好早開,差d上唔到去,跟坐就係上埋d好悶
既堂,第4同5堂唔洗上去左,去左玩game,唉係果到我終於體會到,個班友仔,要win人就係要出埋d高級招,雖然我地都
係,kaka,跟住lunch上左去做正經野,跟住見到簡頭,同佢傾左陣,跟坐就同奄春番左學校先啦,下午2堂D&T嘩做到我死
同我一組個條友仔又唔番喔,唉有佢冇佢都係咁嫁啦,又係我自己做,-.="""放左學要留係學校做改正,不過好彩有班有仔
同我做曬姐,我好快走得,多謝你你呀!
|
| 發表時間︰2005-11-30 10:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | » | |