|
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。
#calendar##
:: 最新日誌 ::
:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言
:: 我的好友 ::
:: 我的連結 ::
|
| 2005 年 11 月 28 日 星期一 |
 | |
| 11月28日 |
今日冇番學,朝早去左睇醫生,睇到十點幾就番左屋企啦,跟住就係屋企打下機,睇下,電視,到左4點幾奶粉打備我叫我去,
後樓梯坐,過左一陣簡頭就黎左啦,我坐到5點幾就番左屋企啦,今日好悶啊,聽日就要番學啦,好過係屋企悶,依排都唔知
點解成人病,唉.......................
|
| 發表時間︰2005-11-28 09:03 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 27 日 星期日 |
 | |
11月27日  |
昨晚,睇波睇到3點幾,個陣好眼訓,訓到10點幾就起左身啦,跟住打下機咁,12點幾就同中仔出左去啦,我地去拿八達通..
點知條友仔,同我講話星期日唔拿得,\唉今日白行(凸凸凸)跟住就坐mtr去葵芳啦,去到咪周圍行下,跟住奄春同e琳就黎
左啦,跟住雞龍食lunch我地就陪佢食,佢食完我地就上左去公園坐,個陣冇野做,奄春叫我作歌咁我咪作,(沒有玲玲,奄春
怎上路,如沒玲玲,奄春都不會高)就係咁啦,如果你冇左佢你係唔會高嫁,知冇,跟住我就同中仔番屋企啦,番到屋企病到
pk跟住就訓到8點先起身啦.............
|
| 發表時間︰2005-11-27 08:53 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 26 日 星期六 |
 | |
11月26日  |
昨晚玩電腦玩到3點鍾,今日10點幾就起左身啦,跟住玩左陣電腦,食埋野就同左中仔,簡頭,去左荃灣搵奶粉啦,去到荃灣
咁係第一時間去買正野啦,買完就去搵奶粉啦,搵完佢我就同中仔,簡頭,出左去葵芳搵奄春啦,去到見到好多我地學校d人
係到踢波,有臭弧,朱腸,個d啦,仲有好多,一去到奄春問我囉野食啦,跟住咁係串下佢先嫁啦,串佢咁係話玲玲啦kaka,,,,,
跟住我地就出發去打機啦,去左長沙灣打機,打到成6點幾跟住就番屋企啦,搭搭下車個陣,中仔訓左,我係咁玩佢下面..
點知條友仔,以圍佢條久菜佩佩姐搞佢喔,佢仲訓得好開心,唉真係吹佢唔脹,問你死未.......

|
| 發表時間︰2005-11-26 09:05 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 25 日 星期五 |
 | |
| 11月25日 |
今日唔洗番學校,beconse我地學校今日去行山,番到去等左成2個鍾先行,悶到我就死,不過點都好過番學啊,仲悶,行完
之後就同啊片,簡頭,奄春,臭孤仲有好多好多人番石梨啦,跟住佢地去食野先,咁我同簡頭就去搵啊饒啦,問下佢出唔出
mk啦,點知條友仔話冇錢唔出-.="""跟住佢地就搵番我地啦,我同簡頭,奄春,臭孤幾個就出mk啦,佢地個班就去打機,
要陪簡頭番屋企拿錢先,係佢屋企食埋野啊,正啊..跟住我地就去mk啦,行到6點幾就走啦,簡頭黎左我屋企,我食埋飯就
落左去打波啦,有中仔,啊祟,啊饒,奶粉,簡頭,麼囉,臭富啦,打到11點到佢地就走曬啦,得番我同啊饒,啊祟,你知啦我地
一定冇咁快番屋企嫁媽,咁我地咪去打機囉,我打到1點半就番屋企啦,番到黎見冇野做咪打下日記囉kaka^^
|
| 發表時間︰2005-11-26 01:50 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 24 日 星期四 |
 | |
11月24日  |
昨晚病到死下死下所以冇打日記....今日朝早番學,本身話唔番嫁,同奄春去mk買3..點知條友仔打左4個電話備我,我冇
聽到啊,,唉咁就番左學,今日我地班好多人都冇番,足足有8個啊,今日第2堂去左禮堂聽中文聆聽,lunch番課室拿火機個
陣miss同我講我合格喔,車洗咩講姐我咁勁一定合格嫁,跟住就同簡頭2個人去食正經野啦,lunch個陣冇啦啦係學校門
口見到雞龍,佢原來送外賣kaka,做完正經野就番番學校啦,放左學,係學校睇d啊sir打波,唔錯幾好睇,不過我去打佢地就
save啦,今日奄春超愁啊,唔緊要啦奄春你仲有我同啊邊個邊個啊媽kaka
 |
| 發表時間︰2005-11-24 07:19 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | » | |