|
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。
#calendar##
:: 最新日誌 ::
:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言
:: 我的好友 ::
:: 我的連結 ::
|
| 2005 年 12 月 18 日 星期日 |
 | |
| 12月18日 |
昨晚2點幾先訓,今日12點幾就備中仔嘈酲左啦,佢問我今日有咩搞,咁我就唔知啦,叫佢備d時間我諗諗先,
跟住過左陣奄春就打備我話佢係荃灣同佢啊媽飲茶,叫我過去搵佢,咁咪同中仔過左去搵佢囉,跟住我地就
同圍行下咁啦,買下野食,行左陣悶悶都就過左葵芳啦,都係行下街,坐下咁,好鬼死悶,不過點都好過係屋企
冇野做,坐到6點幾就同中仔搭車番屋企啦,我發覺佢條友仔係次次同我出街都一邊行一邊係到sms嫁喔真
係備佢吹脹,番多3日就唔洗番學啦,希望今日聖誕仲好玩過去年啦,不過都唔知點解條條友聖誕都係冇女
既,唉唔知仲有6日會唔會搵到呢kaka
|
| 發表時間︰2005-12-18 07:44 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 17 日 星期六 |
 | |
| 12月17日 |
今日9點幾就起左身啦,跟住打左陣機就去左葵芳同雞龍,中仔唱k,我地好耐未一齊唱過,不過都係唱得咁好聽,唱完k就
過左長沙灣搵中仔個fd同打下機咁,打到5點幾就留屋企啦,番到屋企好悶冇野做,就黎聖誕節真係好開心,等陣又落去下
面玩lu,真係大把野玩,玩到我呢排冇曬錢-.=""""下個星期就放假lu,真係唔知開心好定唔開心好,開心既就係唔洗番學同
可以出去玩,唔開人既係冇我番學,我都幾仲意番學嫁,因為實在有太多野好玩啦....
痴心絕對廣東話版
讀白: 雖然我已經唔能夠張開眼睛望到你,不過我知道你仍然o係我身邊,
不離不棄咁樣陪住我,照顧我...我知道你好辛苦,我好真係好多謝你!
我的灰色空間沒人會來 完全孤單怎享樂戀愛
過去跟現在 在幻想美滿將來 結局已被替換 片段不再
我的身軀緊鎖 病床發呆 靈魂跟身軀都像分開
誰人又會愛 用全力愛 石頭紙板 都不把手放開
每天就在耳邊真心輕訴愛我不改 每日送上愛心加上淚兒靜靜等待
病情如何危殆 每夜都來 病床附近祈禱不要我離開
我最想要你快點找到新愛會更精彩 卻在報答我的欺騙諾言受盡傷害
為何難離棄 我沒將來 但仍然在默守想要與我復再
讀白: 今日,唔知點解我o既世界裡面多左幾度光線,依度光線好似帶領
我去另一個世界咁,好溫柔和好舒服,突然之間,我好想同你講,你唔洗再
咁辛苦去照顧我喇,希望你可以開開心心咁活下去,搵翻一個比我更好更
加愛你o既人,幸福咁生活落去,唔知,你會唔會聽到呢?
我的公主嬌小動人吸引 和王子此刻不可相比
為何未放棄 問誰像你 未能清醒你都苦等轉機
我最想要你快點找到新愛會更精彩 卻在報答我的欺騙諾言受盡傷害
為何難離棄 我沒將來 但仍然在默守想與我愛萬載
我的心跳每秒跳動卻失去 體溫 知覺 語氣 去講一句
若我走了要面對 別再心痛往下去 你要精彩活著像沒失去
我將逐段逐秒歡欣憶記放進心裡 我在遠處會祝福你未來 就別淌淚
暫離別紅塵去 我在天國 喚來微微涼風輕吻你身軀
你也要決意決心將傷感放棄與擊退 你在每晚每天都要自然 靜靜安睡
暫難成情侶 卻沒失去 或能來年來生相愛 盼再共對
在寧靜離去 愛沒失去 亦能長存長久 今世永遠愛下去
讀白: 05年9月3號,堅強o既你,終於離去左依個世界,我知道你唔會想我再傷心落去,
所以我一定會開開心心咁活下去,我亦都知道你會o係天堂上永永遠遠守護住我~ |
| 發表時間︰2005-12-17 08:00 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 16 日 星期五 |
 | |
| 12月16日 |
今日7點9個字先起身,跟住立刻穿3飛去搭車,好彩番到學校冇遲到,如果唔係第8次遲到又有排繁啦,頭個堂又去左睇戲,
跟住個堂係視角藝術同我同組個2條友仔都冇番,得番我自己一個人好悶悶悶,小息完中文堂啦,好好好鬼死好笑,同啊發
係咁係到串臭弧老同奄春,嘩呢2堂中文真係好玩好玩....下就上科學堂啦,咁就派小測卷啦,點知我又係科學全班第一喔
唉.....點解次次都係我嫁,都有d唔好意思tim,係科學堂班友嘈得掣備miss留堂-.+"""跟住啊sir就黎左啦,佢罰番我上次
備人習名,叫左我去留堂班,上次上堂備miss收左我節左心心既1蚊雞美金,條友仔要我作400字文先備番我喔-.="""係
留堂班到作,作完就同大頭聰行落葵芳問啊mai囉完正經野就番屋企lu......... |
| 發表時間︰2005-12-16 07:58 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 15 日 星期四 |
 | |
| 12月15日 |
今日好遲先起身,本來諗住自己一個飛的士去嫁,點知係樓下見到d我地學校f4個d人啦,咁咪叫埋佢一齊搭囉,好彩冇遲
到.....第一堂聖經堂啦,個miss繁到pk,仲收左我本手冊tim,-.+""""跟住music堂係到唱歌....lunch問左啊sir出去食.
咁就去左雞龍屋企食啦...我地4條友食到1點9就上番去啦,跟住下就個2堂電腦堂,唉都唔知點解今年電腦堂會咁悶既
以前好好玩嫁媽,依加我愈來愈唔like上電腦堂,上完放左學就同簡頭.奄春,麼囉,叫雞,臭富個d行落葵芳啦,落到去搵埋
中仔就番屋企啦,唔知點解我依加覺得番學好悶,有時真係唔想番-.="""今年冇f2咁好玩,唉...希望下學期會好d啦.. |
| 發表時間︰2005-12-15 08:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 14 日 星期三 |
 | |
12月14日  |
昨晚傾電話傾到3點幾,今日10點幾就起左身啦,跟住落左街買正經野食,跟住簡頭就上左黎我屋企啦,佢坐左陣就落左去
同奶粉食lunch啦,食完佢就上番黎,咁我地就落左去打左陣機,咁我就同奄春,簡頭,一陣出mk啦,今日陪奄春去....
becous佢上次陪我行,今次就陪番佢啦,奄春你睇下我對你幾好-.=v,我地行到6點幾就番屋企啦,今日真係好開心,
不過聽日就要番學啦-.="""同埋多謝簡頭.......... |
| 發表時間︰2005-12-14 06:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 31 | » | |