|
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。
#calendar##
:: 最新日誌 ::
:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言
:: 我的好友 ::
:: 我的連結 ::
|
| 2005 年 11 月 22 日 星期二 |
 | |
11月22日  |
今日起身嘩,唔知點解無啦啦病左啊,我鬼死辛苦,唉個頭又痛,跟住咪又係咁上堂囉,今日唔想打咁多野,唉....病都就黎
傻左啦,今日係咁備個個死人奄春打kaka,我都冇串佢,叫玲玲姐媽,關你鬼事咩kaka,lunch又係咁落左去下面食,佢地
落唔到黎因為要留堂,得番簡頭個d係到食,食完就上番去學校啦,放左學落左去葵芳,等埋中仔就一齊番屋企啦,冬天真係
令人好辛苦,又凍又病唉...........我要怏dd好番^^
|
| 發表時間︰2005-11-22 08:13 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 21 日 星期一 |
 | |
11月21日  |
今日一起身.....嘩嘩嘩....凍到pk..跟住就唔想番學啦,所以今日朝早係屋企打機冇番學....下就先番...番到去落左去食
lunch,食完lunch就番左學校打波啦,唉...今日唔知做咩,玩數字球次次都輸既..備人打左2次龜,個羅友同個頭備人係咁
x....下,你班友仔同我有愁咩....kaka不過唔緊要啦,都幾好玩好happy,跟住就上堂啦,上科學,2堂都係到抄野,好悶啊
次次都係咁既,今日唔洗留堂,同奄春,啊片落左葵芳,行左陣就走啦,個個都話番屋企-.+""".....係呢個咁凍既天氣裡...
你話如果有個女仔備我抱下幾好呢...kaka唉咪發夢,.......

 |
| 發表時間︰2005-11-21 07:43 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 20 日 星期日 |
 | |
11月20日  |
昨晚睇波睇到太晚啦,睇到3點幾,今日12點到起身,唔知點解個個星期日都係冇野做,係屋企既.今日真係超悶啊,成日係
屋企,悶個陣就自己落去做正經野......唔通呢d係命運,我連續1個月既星期日都係屋企過,命運真會玩死人....令到我今
日係屋企唔係睇電視就打機唉.......聽日就番學啦,希望唔好咁悶啦,仲有希望下星期日我唔係係屋企過啦-.+"""啊門
 |
| 發表時間︰2005-11-20 07:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 19 日 星期六 |
 | |
| 11月19日 |
今日,10點幾起身,跟住一直係屋企玩電腦同聽下歌咁...好悶,6點幾同啊片,簡頭,奶粉,中仔,仲有啊片個表姐去打邊爐
好正啊....係咁凍既大氣下打下邊爐幾好玩,打到11點到就去左打機,打左陣就番屋企啦,跟住番到屋企就睇波........
今日有好多波睇好正啊,球姐如雲,我諗今晚我都唔洗訓啦....^^
 |
| 發表時間︰2005-11-20 12:13 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 18 日 星期五 |
 | |
11月18日  |
今日又要番學啦.起身好次今日冇咁凍咁,我又係同個班友一齊番學,又係一番到學校立刻食珍珠雞...唔知黠解日日食都
咁好味既呢....堂堂都好悶....maths堂就係到溫書...不過我係咁係到吹水.點知啊sir要我同個班友一齊係學校溫書..
-.=""本身今日番半日好開心嫁媽....點知又要留堂留到3點幾喔,同平時放學冇分別...我跟住就去食lunch啦...講真我
都冇溫過,又係咁同班友仔吹水,跟住同奄春去左士多陪佢買野食,去到咁係要做番d正經野先番黎啦kaka...番到黎坐多
陣就放啦,放左同奄春個d落葵芳,跟住我去剪頭...6點幾先番到黎...........奄春我應成得你我一定打既..我知你都想我
打出黎既...奄春話佢仲意左一個人,佢又唔敢同佢講,叫我幫佢同人講,放心啦奄春我一定幫你既,我同你咁老友.....
有我幫你,你一定店嫁,個個人係邊個就唔講啦,佢叫我唔好講喔kaka....可能個個會係你地嫁^^


|
| 發表時間︰2005-11-18 06:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | » | |